بلاگ, بورس جکوزی در تهران, بّورس جکوزی در گیلان, بورس جکوزی در مازندران, بورس جکوزی در مشهد, جکوزی, جکوزی با‌ کیفیت, خرید آنلاین جکوزی, شرکت تولید جکوزی, لادر جکوزی, نصب جکوزی

راهنمای خرید وان و جکوزی

راهنمای خرید وان و جکوزی

آلودگی هوا، استرس، فشار کاری و سایر موارد در طول روز بر خستگی انسان می‌افزاید و تمامی انرژی را از فرد می‌گیرد. اما در پایان روز آب می‌تواند تا حد قابل توجهی خستگی و استرس‌های روزمره را از تن انسان به در کند. قرار گرفتن در وان و جکوزی می‌تواند عامل موثری برای بازیافتن انرژی برای شروع یک روز جدید باشد.

مانند هر وسیله دیگری  دریافت راهنمای خرید وان و جکوزی، اطلاعات خوبی در این باره به شما خواهد داد تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. لادر یکی از شرکت‌های تولید کننده وان و جکوزی و … ایرانی است که با تیم مجربی که دارد اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت و طراحی منحصربفرد و زیبا کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

وان و جکوزی چیست؟

وان حمام یک ظرف بزرگ است که درون آن از آب پر خواهد شد و برای شستشوی انسان مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید وان حمام جزء دکوراسیون یک حمام خانه لوکس به شمار بیاید و در خانه‌های معمولی مورد استفاده قرار نگیرد. وان از نظر اندازه، جنس و … به انواع مختلفی تقسیم خواهد شد.

جکوزی در واقع نام یک شرکت بوده که در سال 1915 وان حمام گردابی تولید می‌کرده است و اکنون نام این شرکت بر روی این محصول باقی مانده است. امروزه جکوزی در خانه و آپارتمان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. جت‌ها و کانال‌هایی برای ماساژ بدن در جکوزی قرار دارد.

راهنمای خرید وان و جکوزی لادر

 چه نوع وان و جکوزی برای شما مناسب است؟

یکی از لوازمی که در حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد، وان و جکوزی است. بعد از یک روز پر مشغله و پر استرس قرار گرفتن در وان و جکوزی، می‌تواند حس خوبی را به شما منتقل کند. وان معمولی و ساده که تنها با آب پر می‌شود، سیستم گرمایشی، ماساژر و پمپ آب ندارد و همین مسئله موجب ارزان شدن قیمت آن می‌شود. اما وان و جکوزی جت دار کانال‌هایی دارد که هوا را به منظور ماساژ دادن بیرون می‌دهد. اگر زرق و برق وان و جکوزی بیشتر باشد، نور پردازی زیر آب، رایحه درمانی، دمنده‌های گرم شونده و سیستم تمیزکاری خودکار نیز شامل می‌شود و این تجهیزات باعث گران شدن محصول خواهد شد.

برای خرید وان و جکوزی باید به نیاز خود، مقدار فضایی که در اختیار دارید و مقدار هزینه‌ای که می‌توانید انجام دهید، توجه داشته باشید.

در دریافت راهنمای خرید وان و جکوزی باید به موارد زیر دقت کنید:

 وضعیت دسترسی به برق و لوله کشی را بررسی کنید.

جکوزی برای راه اندازی خود به لوله کشی آب سرد و گرم و پریز برق نیاز دارد. در صورتی که در مراحل اولیه ساخت هستید توجه داشته باشید تا این مسائل را اعمال کنید و در غیر این صورت اگر امکان ساخت در حمام وجود ندارد، از وانی استفاده کنید که با شیر اصلی آب حمام امکان پر شدن داشته باشد.

به سیستم آب گرمکن خود توجه کنید.

به طور معمول یک وان ساده دو سوم آب گرم و یک سوم آب سرد در خود جای می‌دهد. باید توجه داشته باشید که این مقدار آب گرم توسط آب گرمکن شما به دست می‌آید یا خیر.

ابعاد حمام و فضای مورد نیاز وان و جکوزی را در نظر بگیرید.

وان و جکوزی در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. شما باید با توجه به ابعاد فضایی که در اختیار دارید، اقدام به خرید کنید. هر چقدر حمام شما بزرگتر باشد گزینه‌های بیشتری در انتخاب وان و جکوزی خواهید داشت.

مدل وان و جکوزی را انتخاب کنید.

اگر فضایی که در اختیار دارید در حدود 170 در 120 سانتی متر است، می‌توانید جکوزی دو نفره نیز سفارش بدهید. در صورت کمتر بودن فضا از این مقدار، جکوزی‌های تک نفره متنوعی نیز در بازار وجود دارد. در صورتی که در گوشه حمام فضا دارید، می‌توانید از وان و جکوزی در مدل‌های گوشه انتخاب کنید.

به امکاناتی که جکوزی دارد، توجه بفرمایید.

شیرآلاتی که در جکوزی به کار رفته، ماساژ کناری، ماساژ کف، زیر آب، زیر سری، پانل جلو و جانبی، تعداد جت‌ها و … مواردی هستند که جزء امکانات جکوزی محسوب می‌شوند. منطقی است که هر چقدر امکانات وان و جکوزی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

دریافت راهنمای خرید وان و جکوزی از کارشناسان لادر

خرید آنلاین جکوزی لادر

شرکت ایرانی لادر، تولید کننده انواع سیستم‌های لوکس حمام، وان و جکوزی و … است که با تیم تولید خود که شامل مهندسان و طراحان مجرب است اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت، زیبا، متناسب به نیاز مشتریان ایرانی خود کرده است. محصولات لادر با ورق‌های با ضخامت بالا و آنتی باکتریال و فایبرگلاس تولید می‌شوند. شاسی و پایه‌های محصولات لادر از جنس استیل اند تا از استحکام کافی برخوردار باشند.

ویژگی محصولات لادر

  • ساخت شاسی به دو روش پیچ و مهره و جوش انجام شده در نتیجه قابلیت باز کردن شاسی در محل نصب و جابجایی آن وجود دارد.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت لادر جالب توجه است.
  • متخصصین شرکت لادر اقدام به نصب محصولات خواهند کرد.
  • شرکت لادر از نیروی کار متخصص و با تجربه برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند.
  • این شرکت دارای واحد کنترل کیفی بعد از مونتاژ از جمله تست دما و کیفیت می‌باشد.
  • لادر در زمینه تولید وان و جکوزی تبحر و تجربه بالایی دارد.
  • محصولات لادر در بالاترین گرید تولیدی و در تنوع زیاد تولید می‌شوند.
  • شاسی محصولات لادر تمام استیل با جوش آرگون است.
  • محصولات لادر به بسته بندی مناسب امکان ارسال به سراسر کشور را دارند.

نکات پایانی

اکنون که با ویژگی محصولات لادر آشنا شدید، با توجه به مواردی که برشمردیم می‌توانید وان و جکوزی مورد نظر خود را سفارش داده و از نعمت آب بهره و لذت بیشتری ببرید و نگران به هدر رفتن آب نباشید، زیرا طبق تحقیقاتی که انجام شده است هر فرد در طول حموم با دوش حدود 180 لیتر آب مصرف می کند در صورتی که در وان و جکوزی حدود 60 لیتر آب نیز می‌تواند کافی باشد.

افرادی ممکن است نگران برخورد برق با آب در جکوزی باشند زیرا در این صورت امکان برق گرفتگی وجود دارد. خوب است اشاره کنیم که در جکوزی‌های خانگی سیستمی به نام محافظ جان وجود دارد که در هنگام احتمال خطر برق‌گرفتگی، اتصال برق را به موقع قطع کرده و ایمنی کامل را برای فرد ایجاد می‌کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *