جکوزی, جکوزی اصفهان, جکوزی با‌ کیفیت, جکوزی تبریز, جکوزی شیراز, جکوزی کرج, جکوزی گیلان, خرید آنلاین جکوزی, شرکت تولید جکوزی, طراحی حمام, قیمت جکوزی, لادر جکوزی, نصب جکوزی

جکوزی در طراحی دکوراسیون داخلی

جکوزی در طراحی دکوراسیون داخلی

چند سالی است که استفاده از وان و جکوزی در حمام‌های منازل ایرانیان جای خود را باز کرده است. دلیل آن نیز، مشغله‌های گوناگون و استرس زایی است که ما را احاطه نموده‌اند. بسیاری از ما دوست داریم برای رفع خستگی و کسب آرامش روزانه از یک وان یا جکوزی استفاده کنیم. ولی مشکل از آنجایی شروع می‌شود که طراحان دکوراسیون داخلی ،بدلیل کوچک شدن فضای آپارتمان‌ها گاهی مجبور به حذف آن می‌شوند. در این مقاله از لادر به نقش جکوزی در طراحی دکوراسیون داخلی می‌پردازیم.

ایحاد آرامش با لحاظ جکوزی در طراحی دکوراسیون داخلی

مخاطبین این مقاله

اگرشغل شما طراحی دکوراسیون داخلی، معماری و یا حتی تجهیزات حمام است این مقاله را تا آخر بخوانید. همچنین اگر از فضای تکراری سرویس بهداشتی خود خسته و دلزده شده‌اید و به فکر ایجاد یک تغییر بزرگ در طراحی حمام خود هستید، افزودن یک وان یا جکوزی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. پس شما نیز لازم است به دقت محتوای این نوشتار را بخوانید.

 

پیشنهاد می کنیم مقاله عوامل موثر بر قیمت جکوزی را مطالعه کنبد.

جکوزی در طراحی دکوراسیون داخلی حمام کوچک

یکی از مشکلات عمده در لحاظ کردن وان و جکوزی در طراحی دکوراسیون داخلی، محدودیت فضای ساختمان است. اما این موضوع نباید باعث حذف آن در طراحی شود. با توجه به تعدد مدلهای جکوزی موجود در بازار و توان تولید سفارشی در داخل کشور، در حمام‌های کوچک هم می‌توان از تجهیزاتی مانند وان و حتی جکوزی استفاده کرد، اما  باید ترفندهای دکوراسیونی آن را بدانید.

قطعا اگر شما یک طراح دکوراسیون داخلی هستید، با این ترفند ها آشنا هستید و اگر کسی هستید که خودتان اقدام به برنامه‌ریزی برای نصب جکوزی در منزلتان کرده‌اید می‌توانید با یک مشاور در این خصوص صحبت کنید. باید بدانید چگونه وان، کابین دوش و حتی جکوزی ها را در حمام جانمایی کنید تا بتوانید از وجود آنها بصورت همزمان بهره‌مند شوید. در ادامه چند راهکار ساده برایتان آماده کرده‌ایم.

طراحی حمام برای جکوزی

یکی کردن فضای دوش و وان

اشتباه رایج این است که وان و جکوزی بعنوان یک وسیله لوکس در حمام در نظر گرفته می‌شود. وان و جکوزی در حمام تنها جنبه لوکس بودن ندارد بلکه می‌توان با گذاشتن وان جکوزی مناسب از هدر رفتن آب هم جلوگیری کرد تا کمک شایانی به صرفه‌جویی در آب کرده باشیم. یکی از بهترین و در دسترس‌ترین راههای استفاده ازتجهیزاتی مثل وان در حمام‌های کوچک، یکی کردن آنها با دیگر عناصر است. مثلا می‌توانید وان را درست زیر دوش قرار دهید، با این کار دیگر نیازی نیست تا برای دوش‌ها کابینی جدا در نظر بگیرید.

خرید آنلاین و مستقیم وان و جکوزی از کارخانه

با این روش طراحی، شما هم به مشکل فضای کوچک فائق آمده‌اید و هم کمک شایانی به کم شدن مصرف آب نموده‌اید. به هر روی این روش با توجه به وضعیت غیر قابل تغییر در نقشه حمام پیشنهاد شده و اگر به دنبال ترفندهای دیگر لحاظ جکوزی در طراحی دکوراسیون داخلی هستید گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

وان‌های سفارشی برای حمام‌های کوچک

اگر منزل شما کوچک است یا سرویس بهداشتی بزرگی ندارید و علیرغم جستجو در میان مدلهای مختلف موجود در بازار، وان یا جکوزی مناسب حمام‌تان را پیدا نکرده‌اید، نگران نباشید همانطور که قبلا اشاره کردیم با بومی سازی فناوری ساخت جکووزی در کشور، چندین شرکت معتبر در حال تولید این محصول در کشور ما هستند.

یکی از این شرکتها که برای اولین بار در ایران، تولید جکوزی بر اساس سفارش مشتری را راه‌اندازی نموده است، گروه تولیدی لادر جکوزی می باشد. کافیست با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و یکی از انواع مختلف وان و جکوزی این شرکت را برای حمام تان سفارشی سازی کنید.

بهترین برند وان و جکوزی ایران

برای این کار ابتدا اندازه دقیق کف حمام خود را روی کاغذی یادداشت کنید و یا نقشه آن را بکشید و آن را برای کارشناس مربوطه ارسال کنید. با این کار وی به راحتی می‌تواند درک بهتری از سفارش و نیاز شما داشته باشد.

به این نکته مهم نیز توجه کنید که معمولا طول وان به اندازه طول بدن یک انسان بالغ است ولی جکوزی با وجود جت‌های آب می‌تواند اندازه کوچکتری نیز داشته باشد. این یعنی اینکه اگر فضایی به این اندازه در اختیار ندارید، تغییر خرید از وان به جکوزی نیز یکی از گزینه‌های پیش روی شماست.

وسایل حمام را در وان یا جکوزی جای دهید!

گاهی با طراحی یا خرید و نصب وان در حمام، دیگر جایی برای کمد‌ها ندارید. این راه هم چاره‌ای دارد. شما می‌توانید از وان‌هایی استفاده کنید که در زیرشان فضایی کمد مانند وجود دارد. این نوع طراحی، قبلا در طراحی سرویس خواب تحربه شده است. نکته حائز اهمیت آنست که لوازم داخل حمام، خود به تنهایی یک چالش در طراحی ایجاد می‌کنند. با این روش عملا شما با داشتن یک وان یا جکوزی، تمامی این لوازم را نیز در درون آن جای خواهید دا. البته به این نکته نیز توجه نمائید که شرکتهای محدودی توان تولید این نوع وان را دارند.

وان و جکوزی سه گوش در طراحی دکوراسیون داخلی حمام کوچک

یکی از ساده‌ترین روشهای استفاده از وان و جکوزی در حمام کوچک، به کارگیری انواع وان و جکوزی سه گوش یا باصطلاح کُنجی است که کاملا مناسب فضاهای کوچک هستند. طبیعی است که این نوع وان، محدودیتهایی نیز در استفاده دارد که شاید با سلیقه شما همخوانی نداشته باشد. به هر روی این نیز یک وان جکوزی مناسب ابعاد کوچک است.

وان جکوزی کمجا 310

استفاده از ارتفاع به جای طول و عرض

شاید به این نکته توجه نکرده باشید که در طراحی جاگذاری تجهیزات در حمام‌های کوچک می توانید از اختلاف سطح استفاده کنید، اختلاف سطح به شما کمک می کند تا بتوانید تجهیزات و وسایل بیشتری را در حمام های کوچک تان جا گذاری کنید. و دکوراسیون وان و جکوزی زیبایی خواهید داشت.

روش دیگر حذف درب حمام است. برای مثال اگر عرض حمام شما ۱.۵ متر است بی شک فقط برای یک توالت و یک وان کوچک جا دارد. پس در چنین حمام کوچکی به جای استفاده از درب از یک صفحه شیشه‌ای در قسمت دوش‌گرفتن استفاده کنید تا هم آبی به بیرون نریزد و هم آزادی عمل بیشتری داشته باشید.

lador jacuzzi footer logo

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *