بلاگ, بورس جکوزی در تبریز, بورس جکوزی در تهران, بورس جکوزی در شیراز, بورس جکوزی در مازندران, بورس جکوزی در مشهد, جکوزی, جکوزی با‌ کیفیت, جکوزی تبریز, جکوزی تهران, جکوزی شیراز, جکوزی کرج, جکوزی گیلان, جکوزی مازندران, جکوزی مشهد, خرید آنلاین جکوزی, خرید تجهیزات جکوزی, طراحی حمام, قیمت جکوزی, لادر جکوزی

بهترین برند وان و جکوزی ایران

بهترین برند وان و جکوزی ایران

دوستان و همراهان وبسایت لادر جکوزی، امروز به درخواست تعداد زیادی از فالورهای پیج اینستاگرام لادر جکوزی، میخواهیم به این سوال مهم جواب بدهیم که بهترین برند وان و جکوزی ایران کدامست؟

اشتباه نکنید! پاسخ سوال نیاز به بررسی جوانب مختلفی دارد که شاید در انتهای این مقاله، شما را شگفت زده کند.

بهترین برند وان و جکوزی ایران

تاریخچه تولید جکوزی در ایران

قبل از اینکه به مقایسه تولید کنندگان وان و جکوزی در ایران بپردازیم، باید نگاهی به تاریخچه تولید جکوزی در ایران و نیز چگونگی ورود آن به کشورمان بپردازیم. در مقاله‌ای جداگانه با عنوان تاریخچه جکوزی، به تفصیل به این موضوع پرداخته‌ایم که در اینجا خلاصه‌ای از آن را خدمت شما ارائه می‌کنیم.

شروع تاریخچه جکوزی به یک نیاز خانوادگی در دهه پنجاه قرن بیستم بر می‌گردد. در دهه 1950 میلادی یکی از اعضای خانواده جکوزی یعنی یکی از برادران، مبتلا به روماتیسم مفصلی شد. در این زمان دو برادر وی، تصمیم گرفتند روشی را پیدا کنند که در آن برای تسکین دردهای برادرشان بتوانند قدرت آب را کنترل نمایند. بعد از تلاشی که کردند توانستند پمپ قابل حملی با قدرت 300 برای آب‌درمانی برادرشان اختراع کنند. با کمک این پمپ یک وان معمولی می توانست تبدیل به اسپایی آرامش‌دهنده شود. زمانی که این برادران فهمیدند که اختراع‌شان موفقیت‌آمیز بوده است تصمیم گرفتند آن را به بیمارستان‌ها و مدارس بفروشند.

در کشور ما نیز تاریخچه جکوزی گذشته طولانی ندارد. همزمان با رشد اقبال عمومی برای استفاده از جکوزی در جهان، استقبال خوبی از این محصول شده است. در میان برند‌های مختلف تولید وان و جکوزی در ایران لادُر یکی از اولین برندهای معتبر جکوزی در کشور است که با راه‌اندازی واحد تحقیق و توسعه، جدیدترین فناوریهای و پیشرفت‌های این صنعت را رصد و در محصولات خود به کار بسته است.

نکات قبل از انتخاب بهترین برند وان و جکوزی ایران

همه ما فواید درمانی و آرامش بخشی جکوزی را می‌دانیم، اما تعداد کمی از ما به خرید جکوزی خانگی فکر می‌کنیم. بیشتر مردم ترجیح می‌دهند به استخرها و آبگرم بروند، اما یک جکوزی در داخل منزل می‌تواند همان چیزی باشد که همه ما به آن نیاز داریم.

هنگام خرید جکوزی خانگی این سوال برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که بهترین برند جکوزی در بین برندهای مختلف کدام است؟

برای انتخاب بهترین برند جکوزی باید موارد زیر را در نظر بگیرید :

  • موتور وان و جکوزی
  • کیفیت بدنه
  • امکانات
  • گارانتی محصول
  • زیبایی
  • قیمت مناسب

قطعات جکوزی

موتور  وان جکوزی :

موتور جکوزی‌های تولیدی در ایران معمولا از برند شناخته شده خارجی  LX می‌باشد که یکی از بهترین برند‌ها در زمینه موتور وان جکوزی است. نکته مهمی که در انتخاب برند ایرانی جکوزی باید به آن توجه کنید، مدت زمانی است که این شرکت، موتور جکوزی را گارانتی می‌کند. دلیل این امر نیز واضح است. زیرا موتور، حساس‌ترین و گاهی گرانترین قطعه از این محصول می‌باشد. شما این حق را دارید که قبل از خرید اطلاعات کاملی از موتور استفاده شده در جکوزی و طول مدت گارانتی آن از فروشنده درخواست نمائید.

موتورهای استفاده شده در جکوزی‌های ایرانی، بسته به اندازه و ابعاد آن از یک تا 2 اسب متغیر است و در برخی محصولات بزرگ از دو موتور در کنار هم استفاده می‌شود.

جنس بدنه :

بدنه جکوزی‌های تولید شده در ایران نیز عمدتا از فایبرگلاس، آکرلیک و یا از ورق PMMA / ABS / PMMA که از چندین لایه فایبرگلاس است، می‌باشد.

یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب بهترین برند وان و جکوزی ایران باید به آن توجه کنید، ضد لک بودن، ضد باکتری (آنتی باکتریال) بودن، و مقاومت آن به مواد شوینده و شیمیایی است. در این خصوص نیز یک مقاله کامل در وبسایت لادر جکوزی با عنوان راهنمای خرید وان جکوزی منتشر شده است که پیشنهاد می‌کنیم حتما مطالعه نمائید.

شاسی وان جکوزی :

شاید اینطور به نظر برسد که صرفا محکم بودن شاسی، ملاک انتخاب بهترین برند وان و جکوزی ایران باشد! این موضوعی است که معمولا برخی فروشندگان فروشگاههای سطح شهر به خریداران القا می‌کنند. به این نکته حتما توجه کنید که شاسی وان جکوزی از جنس استیل ضد زنگ باشد. زیرا شاسی ممکن است با نشت رطوبت، دچار آسیب جدی شود. این موضوع باعث استهلاک جکوزی در کوتاه مدت خواهد شد.

قطعات وان جکوزی :

تمام قطعات مورد استفاده در ساخت جکوزی عمدتا وارداتی می‌باشد.گارانتی این قطعات بسته به شرکت تولید کننده وان جکوزی متفاوت است. در بین این شرکتها، کارخانجات تولیدی لادر جکوزی، بالاترین زمان گارانتی را ارائه می‌دهد. لادر جکوزی، گارانتی ده ساله روی محصول کامل و قطعات، مخصوصا موتور توسط این شرکت یک مزیت رقابتی بین رقبا می‌باشد. به همین سبب است که لادر جکوزی را می‌توان بهترین برند وان و جکوزی ایران نام برد.

قطعات وان و جکوزی

فیوز محافظ جان :

 یکی از مهمترین قطعات مورد استفاده در وان جکوزی، فیوز محافظ جان است. اگر به هر دلیلی وان جکوزی در سیستم برقی خود دچار اتصال کوتاه شود فیوز محافظ جان برای حفظ جان شما برق را کلا قطع می‌کند و تا زمان رفع این عیب هیچ گونه جریانی در وان جکوزی وجود ندارد. در زمان خرید وان جکوزی به این امکان توجه ویژه نمائید.

گنجایش وان جکوزی :

بسته به فضایی که در اختیار دارید، شما می‌توانید از تیپ‌ها و ابعاد مختلف جکوزی استفاده نمائید. طبعا با افزایش تعداد نفرات، گنجایش وان جکوزی هم افزایش می‌یابد. اگر از وان جکوزی روی روف گاردن استفاده می‌کنید، به این مهم توجه کنید که یک متر مکعب آب بیش از یک تن وزن دارد. یکی از مزایای جکوزیهای لادر، طراحی بهینه در مصرف آب است که با حداقل مصرف آب بهترین فضا را در اختیار شما قرار می‌دهند. این شرکت با تجربه چندین ساله تولید وان جکوزی اقدام به تولید وان جکوزی ها با ظرفیت های تک نفری، دو نفری و چند نفری تولید کرده است.

 

خرید آنلاین جکوزی لادر (کلیک کنید)

آپشن های درخواستی شما :

قطعا شما در کنار خرید جکوزی، با توجه به فضایی که در اختیار دارید، مایل به اضافه کردن آپشن‌هایی هستید که اگر شرکت تولید کننده جکوزی، توان ایجاد آن را نداشته باشد، از لیست بهترین برند وان و جکوزی ایران خارج خواهد شد. برخی از این آپشنها را در ادامه باهم خواهیم دید. لادر جکوزی، تمامی موارد ذیل را به انتخاب شما به محصولات خود اضافه می‌نماید.

  • پانل جلو و عقب
  • جت اضافی
  • چراغ هالوژن با خاصیت نوردرمانی (کروموتراپی)
  • پانل چوب ترمو وود
  • شیرآلات طلایی
  • موتور بلوئر
  • تغییر در اندازه‌ها بر اساس نیاز مشتری
  • سیستم صوتی
  • پله چوبی برای جکوزی‌های فضای باز
  • کاور برزنتی جکوزی فضای باز
  • ارسال و نصب
  • و…

استانداردهای ملی و بین‌المللی

گواهی‌های استاندارد ملی و اعتبارنامه‌هایی چون گواهی مدیریت کیفیت (ISO) تاییدیههایی هستند که اعتماد شما را در انتخاب و خرید از بهترین برند وان و جکوزی ایران یاری می‌نماید. به جد پیشنهاد می‌کنیم با توجه به سخت‌گیری‌هایی که در اعطای این مجوزها به سازندگان جکوزی اعمال می‌شود، تحت هیچ شرایطی، از محصولات غیر استاندارد استفاده نکنید.

استانداردهای وان و جکوزی

سخن پایانی

قطعا این همه ماجرا نیست و ما در مقالات پیش رو به واکاوی بیشتری در ملاک و معیارهای انتخاب بهترین برند وان و جکوزی ایران خواهیم پرداخت. ما در گروه تولیدی لادر جکوزی، ادعا نمی‌کنیم بهترین برند وان و جکوزی ایران هستیم لیکن شما می‌توانید از رضایت مشتریان قبلی ما که بالاترین ملاک برای این موضوع است به ما اطمینان کنید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *