رَخت‌ها را بِکَنیم، آب در یک قدمی است...

رَخت‌ها را بِکَنیم، آب در یک قدمی است...

7272979
0912
بّورس جکوزی در گیلان, بورس جکوزی در مازندران, بورس جکوزی در مشهد, جکوزی, جکوزی با‌ کیفیت, خرید آنلاین جکوزی, خرید تجهیزات جکوزی, شرکت تولید جکوزی, لادر جکوزی, نصب جکوزی

خرید جکوزی فضای باز

خرید جکوزی فضای باز

تقریبا یک دهه است که موج استفاده از جکوزی در فضای باز فراگیر شده و اغلب کسانی که فضای بزرگی در خانه یا ویلای خود دارند به دنبال خرید جکوزی فضای باز هستند. با توجه به وارداتی بودن جکوزی‌های فضای باز اولیه به کشور، این جکوزی‌ها عمدتا از 6 نفره به بالا بودند. دلیل این امر هم وجود تفاوت‌های فرهنگی بین کشورهای مبدا و ما بوده است. به مرور و با ورود شرکتهای تولید کننده جکوزی، جکوزی فضای باز 3 نفره، 4 نفره و … نیز به انتخاب‌های مشتریان افزوده شد.

در این مقاله از لادر جکوزی، یک راهنمای کامل برای شما که قصد خرید جکوزی فضای باز دارید ارائه می‌کنیم. اما در ابتدا ببینیم این محصول، چه مشخصه‌هایی دارد؟

 

قطعات یک جکوزی فضای باز

وان جکوزی

همانطور که قبلاً در مقاله‌ راهنمای خرید وان جکوزی بصورت کامل توضیح دادیم، بخش اصلی جکوزی، وان آن می‌باشد که بسته به نیاز مشتری از متریال مختلفی در ساخت آن استفاده می‌شود. در جکوزی فضای باز به دلیل آنکه محصول در معرض نور آفتاب و سایر عوامل طبیعی قرار دارد بهتر است از مواد اولیه مقاوم‌تر مانند آکریلیک استفاده شود.

سایر قطعات جکوزی فضای باز

  • سیستم تصفیه آب ، سیستم فیلتر ازن
  • پمپ دو سرعته کم مصرف
  • کنترل‌ هوای جانبی دوگانه
  • کنترل پنل دیجیتال قابل برنامه ریزی
  • شاسی نگهدارنده جکوزی
  • زیرسری
  • جتها
  • نورپردازی LED بیرونی یا یک آبشار LED چند رنگ با نور پس‌زمینه
  • سیفون تخلیه
  • دسته سیم
  • لوله های آب سرد و گرم
  • موتور بلوئر
  • هیتر
  • شیرآلات
  • سیستم صوتی

نوع و تعداد جت‌ها

بسته به ظرفیت جکوزی ، تعداد جت‌ها متغیر می‌باشد. بهتر است جت های جکوزی فضای باز از جنس استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ ساخته شده باشند. روکش به کار رفته برای بدنه باید از پوششی عایق تشکیل شده باشد.

راهنمای خرید جکوزی فضای باز

جکوزی‌هایی که در فضای باز محوطه ویلا یا خانه باغ نصب می‌شوتد ، یک گزینه ایده‌آل برای استراحت و تفریح اعضای خانواده در تمامی فصول سال به شمار می‌روند. جالب است بدانید نصب وان جکوزی بر ارزش خانه یا ویلای شما می‌افزاید و در هنگام فروش آن یکی از آپشن‌های بااهمیت محسوب می‌گردد. پس در زمان خرید آن دقت لازم را به عمل آورید. چند سوال مهم و تأثیرگذار جهت خرید جکوزی فضای باز اشاره می‌نماییم:

جکوزی 6 نفره و 8 نفره

خرید جکوزی 6 نفره فضای باز لادر با تخفیف ویژه

معمولی یا حرفه‌ای

اولین تصمیمی که باید بگیرید این است که آیا یک جکوزی معمولی می‌خواهید یا یک جکوزی حرفه‌ای؟ بدیهی است هرچه آپشن‌های وان جکوزی ساده‌تر باشد، قیمت پایین‌تری نیز خواهد داشت. جکوزی‌های معمولی از پلی اتیلن ساخته شده‌اند و از کیفیت بالایی برخوردار نمی‌باشند. علاوه بر جنس وان جکوزی، تجهیزات به کار رفته در آن نیز بر قیمت تاثیر خواهد داشت.

جکوزی‌های حرفه‌ای و مجهز، گرانتر هستند و از مواد مقاومتری مانند اکریلیک ساخته شده‌اند (صفحات جانبی این نوع جکوزی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است). به همان نسبت نیز نصب این مدل‌ها پیچیده‌تر است و نیاز به برنامه‌ریزی قبلی دارد. همچنین در برخی مدلها ممکن است برای راه‌اندازی، نیاز به ارتقاء سرویس ولتاژ برق داشته باشید که باید توسط یک برقکار مجاز انجام شود.

جکوزی فضای باز معمولی یا حرفه‌ای

تکنیک‌های تولید

همرا با رشد تکنولوژی تولید، تکنیک‌های جدیدی نیز در  تولید جکوزی به کار گرفته می‌شود. هراندازه تکنیک‌های جدیدتری در تولید جکوزی به کار گرفته شود ، هزینه نهایی را افزایش خواهد داد. بسته به هزینه ای که می خواهید صرف خرید جکوزی خانگی(آپارتمانی) و یا جکوزی فضای باز نمایید، باید مدل مناسب را انتخاب کنید. طبیعی است هرقدر ویلای لوکس تر و باشکوه‌تری داشته باشید ، باید از تجهیزات بهداشتی جدیدتر و شیک‌تری استفاده کنید!

 

چه کسانی می‌خواهند از آن استفاده نمایند؟

پس از تعیین بودجه، این را در نظر بگیرید که چند نفر به طور منظم از جکوزی استفاده می‌کنند و آیا این جکوزی فقط برای بزرگسالان است یا برای یک تفریح خانوادگی؟ اگر فضای زیادی در اختیار دارید، بهتر است جکوزی با ابعاد بزرگتری را انتخاب کنید. جکوزی چهار نفره ، شش نفره و هشت نفره از اندازه های محبوب در بازار هستند. اگر قرار است کودکان از جکوزی استفاده کنند، حتماً به نکات ایمنی جکوزی توجه نمایید. عمق صندلی و پیکربندی کلی را در نظر بگیرید.

 

 

چگونه بهترین جکوزی فضای باز در بازار را انتخاب کنید؟

ابتدا فهرستی از ویژگی‌های ضروری وان جکوزی مدنظر تهیه نمایید. خصوصیاتی که برای شما جذابیت بیشتری دارند را اولویت‌بندی کنید. شرکت‌های معتبر تولید جکوزی در کشور را شناسایی کنید. حتما به تنوع محصول و سابقه شرکت و نیز میزان رضایت مشتریان توجه کنید. کلیه مدل های عرضه شده را بررسی نموده و نمونه‌هایی که با لیست مشخصات دلخواه شما تطبیق دارند را گلچین کنید.

مشاوره قبل از خرید جکوزی

توصیه می‌شود قبل از اقدام به خرید از مشاوره کارشناسان این شرکت‌ها بهره‌مند گردید و سوالات و ابهامات خود را از ایشان بپرسید. گروه تولیدی لادر جکوزی این امکان را برای شما فراهم نموده است که قبل از خرید با کارشناسان مربوطه یک مشاوره تخصصی داشته باشید. پس از کامل شدن فرآیند تحقیق، برجسته ترین مدل (از لحاظ کیفیت) را از میان مدل‌های پیشنهادی انتخاب نمایید. اگر در نظر دارید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید ، نظرات و دیدگاه های مشتریان را بررسی کنید.

 

روش ارسال و نصب

قبل از خرید وان جکوزی، بسیار مهم است که روش ارسال و نصب را بپرسید تا به یک چالش اساسی برخورد نکنید. خرید از فروشگاههای سطح شهر ممکن است این چالش را برای شما دشوارتر نماید. این بخش به این دلیل که شما زمان و تخصص مذاکره با باربری و پیدا کردن یک مرکز معتبر برای نصب جکوزی را ندارید. پس بهتر است از برندی خرید کنید که ارسال و نصب در سراسر کشور را نیز جزء گزینه‌های خود قرار داده باشد.
 
لادر جکوزی، یک برند خوشنام در بسیاری از موارد ذکر شده در بالاست. قطعا ما ادعای برترین بودن نمی‌کنیم ولی تمام تلاش ما بر این استوار است که دغدغه شما را از صفر تا صد در خریدن وان جکوزی به حداقل برسانیم. به همین نظور برای تمامی محصولات از مشاوره تا ارسال و نصب را در اختیار شما قرار داده‌ایم.
 

خرید آنلاین و مستقیم از کارخانه

با پیشرفت تکنولوژی و مشغله کاری، بهتر است از برندی که قابلیت خرید آنلاین را ایجاد نموده است خرید نمائید تا در زمان و هزینه شما صرفه جویی شود. گروه تولیدی لادر، تمامی محصولات خود را بصورت آنلاین و مستقیم از درب کارخانه ارائه می‌نماید.

خرید آنلاین جکوزی فضای باز لادر

گارانتی و خدمات پس از فروش جکوزی

از آنجایی که جکوزی یک مجموعه کامل از تجهیزات مختلف است، عدم عملکرد صحیح یکی از این بخشها ممکن است عملکرد کل محصول را تحت‌الشعاع قرار دهد. یکی از مهمترین گزینه‌های خرید جکوزی فضای باز، گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. تمامی جکوزی‌های لادر شامل ده سال گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
سایدبار
خانه
فروشگاه
علاقه مندی ها