بلاگ, بّورس جکوزی در گیلان, بورس جکوزی در مازندران, بورس جکوزی در مشهد, جکوزی, جکوزی 4 نفره, جکوزی 6 نفره, جکوزی اسپا, جکوزی با‌ کیفیت, جکوزی تبریز, جکوزی تهران, جکوزی دو نفره, جکوزی دو نفره, جکوزی سه نفره, جکوزی شیراز, جکوزی فضای باز, جکوزی کرج, جکوزی گیلان, جکوزی مازندران, خرید آنلاین جکوزی, خرید تجهیزات جکوزی, شرکت تولید جکوزی, طراحی حمام, قیمت جکوزی, لادر جکوزی

وان جکوزی 6 نفره فضای باز

وان-جکوزی6نفره-فضای-باز

امروزه وان جکوزی‌ها یکی از امکانات محبوب در منازل و اماکن تفریحی هستند که به ما اجازه می‌دهند در آغوش آبگرم، به استراحت و لذت بپردازیم. وان جکوزی 6 نفره با ابعاد و سایز مناسب برای گروه‌های کوچک و خانواده‌ها عالی است. در این مقاله، ویژگی‌ها، فواید و راهنمایی‌هایی برای انتخاب و استفاده از وان جکوزی 6 نفره را بررسی خواهیم کرد.

ابعاد وان و جکوزی‌ها

ابعاد جکوزی می تواند نسبت به خواسته هر شخصی متغیر باشد و تغییر کند. تمامی تجهیزات جکوزی از جمله نشیمنگاه، عمق آب، عرض جکوزی می تواند نسبت به محیط نسب متغیر باشد. فعالان در حوزه ساخت استخر ابعاد جکوزی را به سه دسته کوچک، متوسط، بزرگ تقسیم میکنند.

جکوزی کوچک (2 نفره )

جکوزی کوچک با ابعاد زیر ساخته میشود:

  • طول: ۱۱۰ الی ۱۴۰ سانتی متر
  • عرض: ۷۰ الی ۸۰ سانتی متر
  • ارتفاع: ۸۰ الی ۹۰ سانتی متر

در جکوزی کوچک با ابعادی که گفته شد معمولا مورد استفاده ۱ تا ۳ نفر است.

جکوزی متوسط ​​(4نفره )

بیشتر جکوزی ها جکوزی های متوسط هستند که در اغلب لوکیشن ها از جکوزی متوسط با ابعاد زیر استفاده میکنند:

  • طول: ۱۴۰ الی ۱۶۰ سانتی متر
  • عرض: ۷۰ الی ۸۰ سانتی متر
  • ارتفاع: ۸۰ الی ۹۰ سانتی متر

جکوزی های متوسط قابلیت استفاده تا ۶ نفر را دارد که برای استفاده راحت تر و لذت برد بیشتر پیشنهاد میشود که مورد استفاده نهایتا تا ۴ نفر همزمان باشد.

جکوزی بزرگ ( 6 نفره و بیشتر)

وان جکوزی 6 نفره را در خود جای دهد و مورد استفاده بیش از ۶ نفر باشد جکوزی بزرگ است. جکوزی با سایز بزرگ مناسب مکان هایی هست که محدودیتی برای ساخت ندارند. جکوزی های بزرگ معمولا با مقیاس زیر هستند:

  • طول :۲۰۰ سانت به بالا
  • عرض:۲۰۰ سانتی متر به بالا

از جکوزی های بزرگ بیشتر در استخر ها و ویلا ها استفاده میکنند به دلیل حجم زیاد آب و استفاده همزمان چند شخص باید دارای فضای زیادی برای ساخت باشد. جکوزی های بزرگ به هزینه های خیلی بیشتری برای ساخته شدن نسب به جکوزی های متوسط احتیاج دارند. هرچه جکوزی بزرگتر باشه زمان ساخت آن و مصالحی که در ساخت جکوزی به کار میرود بیشتر میشود.

طراحی-وان-جکوزی-6نفره

ابعاد وان جکوزی

طراحی وان جکوزی 6 نفره

وان جکوزی 6 نفره دارای یک بدنه مقاوم و مستحکم است که از جنس مواد با کیفیت ساخته شده است. طراحی آن نیز با توجه به راحتی و لذت کاربر در نظر گرفته شده است. دسته‌های دستگاه، نشیمن‌های تقویت شده و سایر امکانات ارائه شده در وان جکوزی 6 نفره لادر، تجربه‌ای لوکس و رفاهی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

ویژگی‌های فنی منحصر بفرد

وان جکوزی 6 نفره لادر دارای ویژگی‌های فنی متعددی است که برای تجربه بهتر کاربر ضروری هستند. برخی از ویژگی‌های مهم آن عبارتند از:

سیستم گرمایشی:

وان جکوزی 6 نفره با یک سیستم گرمایشی پیشرفته مجهز شده است که به شما اجازه می‌دهد حتی در هوای سرد نیز لذت استفاده از آن را لمس کنید.

سیستم ماساژ:

اکثر وان جکوزی‌های 6 نفره دارای سیستم ماساژ هیدروماساژ قدرتمندی هستند که با جریان آب و جت‌های ماساژ، آرامش را به شما می‌رسانند. در جکوزی 6 نفره لادر 42 ماساژور قدرتمند به پشتوانه چند موتو قوی یک ماساژ لذت بخش را به شما هدیه میدهند.

سیستم تصفیه آب:

یک سیستم تصفیه آب به وان جکوزی 6 نفره اضافه شده است که از کیفیت و پاکی آب مطمئن شوید و به شما اجازه می‌دهد آب را تمیز و تازه نگه دارید.

سیستم کنترل:

با استفاده از یک پنل کنترل ساده بدور از پیچیدگی، می‌توانید تمامی تنظیمات مورد نیاز را در وان جکوزی 6 نفره لادر کنترل کنید.

آماده نصب بدون نیاز به تاسیسات و تعمیرات ساختمانی

 

وان جکوزی 6 نفره لادر

بهترین و تنها وان جکوزی 6 نفره با ارتفاع یک متر

 ویژگی‌های وان و جکوزی 6 نفره لادر

در ادامه به ویژگیهای مزیت معجزه آسا این محصول پر طرفدار لادر می‌پردازیم:

  • ۴۲ عدد ماساژور
  • ۴ موتور آب
  • پرکن آبشاری و دوش دستی متحرک همراه با شیرالات
  • سیستم خروجی ‌و سرریز آب اتومات
  • سیستم باکس برق مجهز به محافظ جان با کابل ۵ متری
  • سیستم تصفیه( اسکیمر)
  • شاسی استیل ۴۰*۴۰ تقویت شده مقاوم و مناسب برای هر گونه شرایط آب و هوایی
  • سیستم محفاظ جان
  • ۶ عدد ‌بالشتک انتگرال
  • جنس بدنه چوب ترموود ضد آب وارداتی
  • جنس بدنه داخلی ورق abs ضد خش
  • سیستم نور پردازی ip60 هفت رنگ
  • سیستم گرمایشی
  • و…

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید با شماره تماس مستقیم کارخانه : 02165429700

تلفن همراه کارشناسان فروش لادر: 09108108121


فواید وان جکوزی 6 نفره

شما در قالب یک محصول، هم از امکانات وان خانگی و هم جکوزی بهره‌مند می شوید. وان جکوزی، وانی است که در آن جت های خروج آب یا همان ماساژور ها وجود دارد. این جت ها به سریع خارج‌شدن آب، کمک می کنند.

 

1- کاهش درد عضلات

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از وان جکوزی، کمک آن به کاهش دردهای عضلانی است. حتما این تجربه را داشته اید که قرار گرفتن در آب گرم، بدن شما را آرام می کند. تنها صرف چند دقیقه در وان جکوزی تا حد بسیار زیادی، شما را از دردهای عضلانی دور می کند. هنگامی که شما در آب گرم وان قرار می گیرید، بدن هم شروع به گرم شدن می کند و سبب افزایش گردش خون می شود. افزایش جریان خون در بدن، در نهایت منجر به رقیق شدن رگ ها و پایین آمدن فشار خون می شود. همین کاهش فشار خون باعث می شود، جریان خون در نواحی مورد نیاز عضلات بیشتر حضور داشته باشد.

 

2- رفع استرس و افزایش آرامش:

قرار گرفتن در آبگرم وان جکوزی 6 نفره باعث آرامش و رفع استرس و نگرانی‌های روزانه می‌شود.

وان جکوزی به شما کمک می کند تا فشارها از بخشی از عضله های بدنتان برداشته شود و به آرام بیشتری برسید. همین کاهش درد، در نهایت منجر به کاهش استرس هم می شود. اگر ورزش می کنید یا در معرض دردهای عضلانی هستید، خرید یک وان جکوزی بهترین پیشنهاد ممکن برای شما است.

3- بهبود خواب:

استراحت در وان جکوزی 6 نفره به بهبود خواب و کاهش مشکلات خواب کمک می‌کند.

 

فواید-وان-و-جکوزی-6نفره

آنچه که باید در خرید جکوزی 6 نفره بدانید

 

نکات مهم در خرید جکوزی 6 نفره

دمای مناسب آب:

حتماً دمای آب را به میزان مناسب تنظیم کنید تا جو آرام و لذت بخشی را در وان جکوزی 6 نفره برایتان ایجاد کند.

 

زمان استفاده متعادل:

استفاده حدود 15 الی 20 دقیقه از وان جکوزی 6 نفره می‌تواند بهترین نتیجه را در بهبود رفاه و سلامتی شما به ارمغان بیاورد.

 

مراقبت و نظافت:

به مراقبت و نظافت وان جکوزی 6 نفره توجه کنید. مطابق دستورالعمل الصاق شده از سوی لادر جکوزی، از تمیز کردن و تغییر آب به طور منظم اطمینان حاصل کنید.

 

نکته مهم در استفاده از وان جکوزی

هرگز و تحت هیچ شرایطی اجازه استفاده کودکان از آب داغ را نباید بدهید. کودکان تنها می توانند بر روی لبه آن بشینند؛ در غیر این صورت خطراتی آنهارا تهدید می کند. در کنار وان جکوزی نباید وسایل برقی وجود داشته باشد. همچنین اگر از دارو استفاده می کنید، از عدک تعارض آن با جکوزی مطمئن شوید. نکات بهداشتی هم باید در استفاده از این محصول رعیت شوند. تنها با کمی جست و جو می توانید درباره جزئیات این نکات بیشتر مطلع شوید.

 

سخن پایانی:

وان جکوزی 6 نفره فرصتی فوق‌العاده برای استراحت و آرامش در کنار دوستان و خانواده است. با انتخاب یک وان جکوزی با ویژگی‌های مطلوب و رعایت راهنمایی‌های استفاده، می‌توانید لحظاتی لذت‌بخش و بهبود دهنده را در آغوش آبگرم تجربه کنید. از فواید بهداشتی و آرامش‌بخش این وسیله استفاده کنید و لحظاتی شاد با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای اطلاعات دقیقتر و انتخابی مناسبتر ر اساس نیاز خود می‌توانید به صفحه اینستاگرام لادر سربزنید.

 

لوگوی هدر سایت لادر جکوزی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *