وان و جکوزی از جمله وسایلی هستند که می توان به صورت دسته جمعی و خانوادگی از آن استفاده کرد و لذت یک آب تنی حسابی به همراه خانواده و عزیزان رو تجربه کرد. همین لذتی که در کنار هم بودن یک خانواده آن هم در آب می تواند دریافت کند باعث شده است که تولید کنندگان، وان و جکوزی را در ابعاد مختلفی از جمله 6 نفره و 8 نفره تولید کنند تا بتوانند نیاز شما عزیزان را پاسخ بدهند. در ادامه بیشتر درباره ی جکوزی های 6 نفره و جکوزی 8 نفره صحبت خواهیم کرد.

خرید جکوزی 6 نفره و 8 نفره

وان و جکوزی خانگی

در سال های قبل شاید، مردم برای استفاده از جکوزی مجبور بودند به مراکزی بروند که مجهز به جکوزی بودند. اما امروزه با پیشرفتی که در صنعت ساخت وان و جکوزی رخ داده است، شرکت های تولیدی وان و جکوزی های خانگی تولید می کنند که رفع کننده نیاز همه مشتریان شان می باشد.

همانطور که می دانید ظرفیت جکوزی ها متفاوت است و بسته به تعداد نفراتی که مشتری مد نظر دارد، ساخته می شوند. به همین دلیل برای داشتن ساعتی خوش در بستر آب، دیگر نیازی به خروج از منزل، تحمل ترافیک سنگین و … نیست. اما باید نکات لازم در انتخاب وان و جکوزی خانگی را رعایت کنید و حتما قبل از اقدام به خرید جکوزی آپارتمانی، با مشاورین مربوطه مشورت نمایید تا متناسب با نیازتان، بتوانید وان و جکوزی خریداری نمایید.

بعد از خرید وان و جکوزی مورد نظر خود، از نصب آن بدون داشتن اطلاعات و تخصص لازم خودداری نمایید، زیرا در صورتی که تجهیزات اصلی وان و جکوزی به خوبی نصب و متصل نشود، کارکرد خود را از دست می دهد و از عمر مفید آن نیز کاسته خواهد شد.

جکوزی 6 نفره

جکوزی شش نفره

همانطور که می دانید جکوزی نام برادرانی است که برای اولین بار توانستند این وسیله پرکاربرد را بسازند و در کنار مزایا و فوایدی که برای سلامتی دارد، تفریح گسترده ای برای افراد زیادی در سراسر دنیا ایجاد نمایند. وان و جکوزی ها رفته رفته پیشرفت های زیادی کرده اند و تولیدکنندگان آن ها همیشه سعی دارند به نحوی آن ها را بسازند که مشتریان آرامش و راحتی شگفت انگیزی رو تجربه کنند. همانطور که اشاره کردیم جکوزی ها با ظرفیت های متنوع و متفاوتی تولید و عرضه می شوند.

یکی از جکوزی هایی که سر و صدای زیادی در بازار به راه انداخته، جکوزی 6 نفره هستش که شما می توانید متناسب با فضایی که دارید در بالکن، تراس، روف گاردن ، باغ و… از آن استفاده کنید. جکوزی های 6 نفره ی لادر به واسطه ی بدنه ی ترموودی که دارند در آب و هواهای مختلف قابل استفاده هستند و این امکان رو به شما می دهند که بدون نگرانی از بابت کیفیت لحظات فوق العاده ای رو در کنار خانوادتان تجربه کنید.

خرید جکوزی 6 نفره

اگر به دنبال خرید جکوزی 6 نفره هستید ابتدا باید به مشخصات و ابعادی که این جکوزی دارد توجه داشته باشید و آن را مدنظر بگیرید زیرا باید متناسب با محل و فضایی که در اختیار دارید اقدام به خرید جکوزی فضای باز نمایید. این نوع جکوزی ها به طور معمول در طول 180 تا 210 سانتی متر و با ارتفاع 80 تا 110 سانتی متر ساخته می شوند.

به همین دلیل برای آن که خریدی مطمئن داشته باشید ابتدا فضایی که می خواهید جکوزی را در آن نصب کنید اندازه بگیرید. سپس طبق سایر مولفه ها مانند تعداد اعضایی که می خواهند از آن استفاده کنند و … اقدام به خرید جکوزی نمایید. برای آن که خریدتان کاملا همان چیزی باشد که می خواهید، بهتر است با مشاوران و متخصصان در مجموعه لادر در ارتباط باشید و مشورت نمایید.

خرید جکوزی 6 نفره
جکوزی هشت نفره

جکوزی هشت نفره

همانطور که می دانید جکوزی در انواع مختلفی ساخته می شود و بر اساس ویژگی های مختلفی که دارند مثل ظرفیت، جنس بدنه  و… تقسیم بندی می شوند. یکی از مقیاس های دسته بندی جکوزی، دسته بندی آن ها بر اساس ظرفیتشان است.

در بالا برای شما از جکوزی 6 نفره گفتیم و اکنون نوبت جکوزی بعدی با ابعاد بزرگتر رسیده است. بله در صورتی که می خواهید جکوزی شما تعداد نفرات بیشتری را در خود جای دهد می توانید از جکوزی 8 نفره استفاده نمایید.

می توانید از جکوزی های با ظرفیت بالا برای آپارتمان و باغ  خود استفاده نمایید تا تعداد افرادی بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

خرید جکوزی 8 نفره

در هنگام خرید جکوزی 8 نفره به مواد اولیه و تجهیزاتی که در ساخت آن به کار رفته شده است دقت بفرمایید. در این نوع جکوزی شما می توانید به تعداد 8 نفر، بالشتک یا پشتی داشته باشید تا همه افراد به راحتی بتوانند گردن و سر خود را در آن جای دهند و از لحظات بودن در جکوزی نهایت استفاده را بکنند.

همانطور که گفتیم به ابعادی که این نوع جکوزی دارد توجه داشته باشید. طول و عرض جکوزی 8 نفره به طور معمول بیشتر از 200 سانتی متر می باشد به همین دلیل در هنگام خرید آن، باید به فکر فضایی که قرار است جکوزی در آن جای بگیرد باشید. شما می توانید بعد از در نظر گرفتن فضای در اختیارتان، با متخصصان مشورت نمایید و به صورت اینترنتی نیز جکوزی 8 نفره خود را خریداری نمایید.

خرید جکوزی هشت نفره

نکات مهم در زمان استفاده از جکوزی

استفاده از وان و جکوزی فواید زیادی برای سلامتی بدن دارد اما باید حتما نکاتی را برای استفاده از آن بدانید تا ناخواسته، فواید آن را به ضرر تبدیل نکنید.

  • به عمق وان و جکوزی توجه داشته باشید. در صورتی که می خواهید به همراه کودکان به جکوزی بروید باید مراقب آن ها باشید تا دچار غرق شدگی نشوند.
  • بهتر است کودکان حداکثر 10 دقیقه در جکوزی بمانند زیرا دمای بالای آب می تواند برای سلامتی قلب و سایر اعضای بدنشان، مضر باشد.
  • اگر از لنز استفاده می کنید، قبل از رفتن به جکوزی، لنز خود را خارج کنید زیرا دمای آب می تواند به آن آسیب بزند.
  • تا حد امکان، خانم های باردار از رفتن به جکوزی خودداری کنند تا از بروز آسیب های احتمالی به خود و جنین شان جلوگیری کرده باشند.
  • در صورتی که دچار بیماری هایی از قبیل بیماری های قلبی و عروقی هستید سعی کنید بیشتر از 20 دقیقه در جکوزی نمانید و حتما با پزشک خود در این باره مشورت کنید.

محصولات جکوزی شش و هشت نفره