لادر جکوزی, جکوزی, شرکت تولید جکوزی, قیمت جکوزی, نصب جکوزی, وان جکوزی

خرید اقساطی جکوزی

خرید اقساطی جکوزی

جکوزی نام برندی است که اولین بار اقدام به تولید وان‌های دارای جت و پمپ‌های پیشران آب کرده است. کار اصلی جکوزی، ماساژ و بازیابی عضلات و ماهیچه و کمک به رفع خستگی ذهنی و فیزیکی، توسط فشار و جریان آب گرم است.

شما با خرید اقساطی جکوزی‌های خانگی و فضای باز متناسب با شرایط خود بهترین مکان برای رفع خستگی و تنش‌های یک روز پر مشغله را برای خود و عزیزانتان فراهم می‌کنید.در این مقاله سعی داریم شما را بیشتر با این محصول و خرید اقساطی جکوزی آشنا و همراهی کنیم. خرسندیم از اینکه با لادر جکوزی همراه هستید.

تماس با کارشناسان لادر: 09108108121

 

تاریخچه واژه جکوزی چیست؟

قبل از هر چیز باید بدانیم که تاریخچه واژه جکوزی به کجا برمی‌گردد. جکوزی، نام یک شرکت آمریکایی است که اولین محصول این شرکت وان حمام با جت های آب ماساژدهنده بوده است. بنیانگذاران این شرکت برادران جکوزی بودند که در حدود سال ۱۹۰۰ میلادی از ایتالیا به آمریکا مهاجرت کرده بودند. دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا قرار دارد.

تاریخچه-جکوزی-ایرانی

تاریخچه جکوزی در ایران

تاریخچه تولیدجکوزی در ایران به دهه اول قرن بیست و یکم برمی‌گردد. در این دهه، با افزایش نیاز به تفریح و آرامش در بین مردم و همچنین رشد سریع صنعت ساختمان، تقاضا برای اسپاها و وان‌های جکوزی در ایران نیز افزایش یافت.

 

 خرید اقساطی جکوزی

اگر قصد خرید جکوزی را را برای خانه یا ویلای خود دارید، کارشناسان شرکت لادر می‌توانند راهنمای خوبی برای شما باشد. دغدغه های زندگی امروزی باعث می شود که خیلی از نیازهای خود را مجبور باشیم  بصورت تسهیلات خریداری کنیم. خرید اقساطی جکوزی هم میتواند یکی از آنها باشد.

 

قیمت خرید اقساطی جکوزی

تقریبا اکثر ما وقتی که می‌خواهیم یک جکوزی برای تفریح و سرگرمی گرفته تا درمان آرتروز و درمان دیسک کمر را در اینترنت جستجو کنیم، اولین کلمه یا جمله‌ای که می‌نویسیم قیمت آن محصول است. درباره محصولاتی نظیر وان و جکوزی هم همین موضوع صحت دارد. بیشترین سرچ گوگل درباره قیمت جکوزی است.

بهترین راه‌حل برای این موضوع، خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه تولید جکوزی است. گروه تولیدی لادر، اولین و تنها تولید کننده جکوزی در کشور است که محصولات خود را از طریق فروشگاه آنلاین و همچنین بصورت حضور مشتری در محل کارخانه عرضه می‌کند.

شماره تماس کارخانه: 02165429700

 

کاربردهای جکوزی

امروزه استفاده از جکوزی نقش بسیار مهمی در سلامت روح و جسم ما ایفا می‌کنند. علاوه بر آن خاطراتی زیبا را در کنار عزیزانمان برای ما می‌سازند. در ادامه مختصری از کاربردهای جکوزی را با هم مرور می‌کنیم. ممنون که تا اینجا با لادر جکوزی همراه بودید.

کاربردهای جکوزی

کاربرد جکوزی

1- رفع خستگی :

جکوزی به شکلی طراحی شده   فشار آب آن برای ماساژ عمقی و سطحی عضلات و اندام‌های بدن بسیار فایده دارد. همین ماساژ موجب رفع دردهای عضلات، استخوان‌ها و مفاصل خواهد شد.

 

2-باز شدن عروق :

زمانیکه دمای آب بالا باشد موجب افزایش دمای بدن نیز می‌گردد. با بالا رفتن دمای بدن، عروق و رگ‌ها نیز گشاد شده و اتساع عروق از بین می‌رود.

3- افزایش دمای بدن :

به دلیل گرم‌بودن آب به تبع مقداری دمای بدن هم تغییر می‌کند. به طور عمده درجه حرارت آب بین 34 تا 27 درجه سانتیگراد است که با قرار گرفتن در جکوزی دمای بافت‌ها و عضلات نیز افزایش می‌یابد. بنابراین میزان سوخت و ساز و متابولیسم بدن را بالا خواهد برد.

 

4- تسکین کمردرد :

از دیگر فواید جکوزی کاهش درد کمر و مشکلات ستون فقرات است. گرمای آب موجب تقویت عضلات پشت می‌شود. همچنین آب درمانی ستون فقرات را انعطاف‌پذیر کرده و در کمر را کاهش می‌دهد.

5- کاهش استرس

یکی از بارز ترین مزایای جکوزی، پتانسیل کمک به کاهش تنش‌ها و خستگی‌هایی است که در طول روز به وجود می‌آیند. اثر تسکین‌دهنده آب گرم جکوزی برای ذهن و بدن شما در کنار  عمل ماساژ به کاهش استرس فیزیکی، عاطفی و روانی کمک می کند.درمان استرس با جکوزی یکی از پیشنهادات متخصصین روانشناسی به بیماران خود است.

6- کمک به کاهش وزن

بله! شما با نشستن در جکوزی کالری می‌سوزانید و هرچه جکوزی و وان حمام داغ‌تر باشد کالری بیشتری می‌سوزانید.درواقع شما میتوانید کاهش وزن با جکوزی و سونا را در باشگاه یا منزل خود تجربه کرده و به دیگران نیز پیشنهاد دهید.

7- بهبود خواب

یکی از بهترین فواید استفاده از جکوزی گرم این است که می‌تواند کیفیت خواب شما را بهبود بخشد. هنگامی که شما در جکوزی  داغ هستید دمای بدن شما بالا می‌رود و وقتی که بیرون بیایید دمای بدنتان به سرعت پایین می‌آید.از اینرو استفاده از جکوزی در کیفیت خواب شما بسیار کارساز خواهد بود.

8- کاهش درد مفاصل

جکوزی داغ می‌تواند درد مفاصل را خیلی زود تسکین دهد. البته این یک راه‌حل موقتی است. اگر سن شما ۷۰ سال یا بالاتر باشد و یا مشکل قلبی دارید، باید قبل از نشستن داخل جکوزی داغ با پزشک خود مشورت کنید. ​

 

چگونه بهترین خرید اقساطی جکوزی و یا نقدی داشته باشیم؟

ابتدا کلیه مدل‌های عرضه شده را بررسی نموده و نمونه‌هایی که با لیست مشخصات دلخواه شما تطبیق داشته و امکانات ریز را دارند گلچین کنید.

مزایای-خرید-اقساطی-جکوزی

خرید جکوزی

1- مشاوره قبل از خرید

توصیه می‌شود قبل از اقدام به خرید از مشاوره کارشناسان این شرکت‌ها بهره‌مند گردید و سوالات و ابهامات خود را از ایشان بپرسید.

2- ارسال و نصب

قبل از خرید جکوزی، بسیار مهم است که روش ارسال و نصب را بپرسید تا به یک چالش اساسی برخورد نکنید. خرید از فروشگاههای سطح شهر ممکن است این چالش را برای شما دشوارتر نماید. پس بهتر است از برندی خرید کنید که ارسال و نصب در سراسر کشور را نیز جزء گزینه‌های خود قرار داده باشد.

3-خرید آنلاین و مستقیم از کارخانه

با پیشرفت تکنولوژی و مشغله کاری، بهتر است از برندی که قابلیت خرید آنلاین را ایجاد نموده است خرید نمائید تا در زمان و هزینه شما صرفه جویی شود.

4- گارانتی و خدمات پس از فروش جکوزی

از آنجایی که جکوزی یک مجموعه کامل از تجهیزات مختلف است، عدم عملکرد صحیح یکی از این بخش‌ها ممکن است عملکرد کل محصول را تحت‌الشعاع قرار دهد. یکی از مهمترین گزینه‌های خرید جکوزی، گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. تمامی جکوزی‌های لادر شامل ده سال گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

سخن پایانی:

باید به این نکته مهم توجه داشت، که تصمیم‌گیری در مورد انتخاب خرید اقساطی جکوزی باید بر مبنای نیاز و بودجه شما باشد. خبر خوب اینه که گروه تولیدی لادر همه امکانات ذکر شده در بالا را برای خرید بهتر جکوزی در اختیار شما گذاشته و به زودی برنامه خرید اقساطی جکوزی را برای شما عزیزان شروع خواهد کرد.

شما می‌توانید به راحتی با استفاده از چت آنلاین وبسایت لادر یا پیج اینستاگرام لادر جکوزی ، شماره تماس خود را بگذارید تا کارشناسان فروش لادر با شما تماس گرفته و مشاوره لازم در این خصوص را به شما ارائه نمایند.

 

شرکت لادر

 

شماره تماس کارخانه: 02165429700

شماره تماس کارشناسان فروش لادر: 09108108121

آدرس کارخانه: تهران، شهرک صنعتی صفادشت، بلوار فروردین، اول شرقی، پلاک 116 مراجعه و از نزدیک از فروشگاه لادر دیدن نموده، خرید خود را به قیمت جکوزی درب کارخانه خرید نمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *