رَخت‌ها را بِکَنیم، آب در یک قدمی است...

رَخت‌ها را بِکَنیم، آب در یک قدمی است...

7272979
0912

مطالب

جکوزی, بورس جکوزی در تهران, بورس جکوزی در کرج, جکوزی اسپا, جکوزی دو نفره, جکوزی دو نفره, جکوزی فضای باز, خرید آنلاین جکوزی, خرید تجهیزات جکوزی, شرکت تولید جکوزی, طراحی دکوراسیون داخلی, قیمت جکوزی, لادر جکوزی, نصب جکوزی, نگهداری جکوزی

جکوزی اسپا دو نفره

جکوزی-اسپا-دو-نفره

این روزها مشغله‌های کاری و استرس‌های زندگی به حدی زیاد شده که در زندگی کاری و شخصی همه ما جای خالی استراحت و کمی آرامش به چشم می‌خورد که طراحی یک جکوزی اسپا دو نفره و یا چند نفره می‌تواند ما را کمی از این دغدغه‌ها دور کند.

ولی وقتی کلمه جکوزی و اسپا را می‌شنویم معمولا به فکر آن هستیم که این دو محصول چه تفاوتی باهم دارند. به دلیل اهمیت این موضوع سعی داریم شما را یشتر با تفاوت‌ها و شباهت‌های جکوزی و اسپا آشنا کنیم و اهمیت داشتن یک جکوزی اسپا دو نفره و یا چند نفره با توجه به نیاز شما عزیزان را با هم بررسی کنیم. تا اگر قصد خرید جکوزی اسپا برای منزل یا ویلا و یا هر مکان دیگری را دارید، بتوانید خریدی ارزشمند و در خور داشته باشید.

 به شما پیشنهاد می‌دهیم در این مقاله با لادر جکوزی همراه باشید . همچنین برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس کارشناسان لادر:

09127272979

09127373538

مزایای استفاده از جکوزی

مزایای-استفاده-از-جکوزی

لادر جکوزی

در مقالات قبلی لادر به تفصیل درباره مزایای داشتن یک جکوزی در منزل یا ویلا صحبت کردیم. در اینجا خلاصه‌ای از آن را می‌آوریم:

مناسب برای آب و هوای سرد  و گرم:

جکوزی‌ها برای بسیاری از اقلیم ها عالی هستند، اما به ویژه برای مکان هایی که دوره های زمستانی طولانی‌تر و آب و هوای  سردتر دارند مناسب است. استفاده از جکوزی آب گرم در آب و هوای سرد، لذت آن را دوچندان می‌کند.

گرما درمانی:

طبق یک مطالعه در سال 2016 غوطه وری منظم در آب داغ که به “گرما درمانی” معروف است در بهبود سلامت قلب و عروق موثر است. جکوزی یک راه عالی برای دستیابی به گرما درمانی در خانه است.

ایده آل برای آرامش:

اگر به دنبال گزینه‌ای هستید که بیشترین تسکین استرس و راحتی را برای شما فراهم کند، احتمالاً یک جکوزی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. تنها بنشینید و اجازه دهید بدنتان در یک جکوزی که برای همین منظور طراحی شده است، استراحت کند.

 

مزایای استفاده از اسپا

طراحی ترکیبی:

جکوزی‌های اسپا، آب گرم و استخرهای شنا را با هم ترکیب کرده در نتیجه با ایجاد یک طراحی ترکیبی مزایایی از آرامش و ورزش را ارائه می‌دهند.

اهداف تفریحی چندگانه:

اگرچه برای شنا کردن به اندازه کافی بزرگ نیست، برای آشنایی کودکان با آب و شنا و همچنین برای فیزیوتراپی گزینه مناسبی هستند.

استفاده در تمام طول سال:

دسترسی دائمی به آب گرم، می تواند استفاده از آن در تمام طول سال را به جای گزینه های فصلی هدیه دهد.

 

تفاوت بین جکوزی و اسپا

تفاوت اصلی بین جکوزی و اسپا در سیستم گرمایش آنها است. جکوزی دارای سیستم حرارتی نیست و به صورت معمول در فضای باز نصب نمی‌شود. البته استفاده از جکوزی برای تفریح در فضای باز بسیار مرسوم است. اسپا به دلیل داشتن سیستم گرمایشی، در فضای باز باغ، ویلا یا روف گاردن ساختمان قرار می‌گیرد.

همچنین استفاده از اسپا برای آب درمانی در بیمارستانها و نیز فضای داخلی فاقد آب گرم معمول است. این ویژگی باعث می‌شود که اسپا بهترین انتخاب برای استفاده در فصل سرد باشد و در کشورهایی با آب و هوای سردتر مثل کانادا، اسپا بسیار پرطرفدار است.

در مورد تفاوت‌های این دو وسیله، باید گفت که جکوزی‌ها از آب سرد و گرم استفاده می‌کنند، در حالی که اسپاها فقط از آب گرم استفاده می‌کنند. این تفاوت باعث می‌شود که اسپاها برای درمان عضلات بدن و بهبود عملکرد قلب و عروق موثرتر باشند، در حالی که جکوزی‌ها برای استفاده در فصل گرما و به منظور تفریح و استراحت مفیدتر هستند.

همچنین، اسپاها در حجم کوچکتری ساخته شده‌اند و برای استفاده در محیط‌های بسته مناسب هستند. جکوزی‌ها به دلیل اندازه و حجم بزرگتر، نیاز به فضای بزرگ‌تری دارند و بیشتر در فضای باز استفاده می‌شوند.

 

شباهت-و-تفاوت-جکوزی-و-اسپا

تفاوت‌ها و شباهت‌های جکوزی و اسپا

 

 شباهت بین جکوزی و اسپا

جکوزی‌ها به دلیل تولید حباب‌های هوا، معمولاً به عنوان یک وسیله‌ی تفریحی در فضای باز و در محیط‌هایی مانند استخرها و باغ‌ها استفاده می‌شوند. اسپاها نیز به دلیل داشتن سیستم گرمایشی، به عنوان یک وسیله‌ی درمانی و آرامش بخش در فضای داخلی، جایگزین سونا، برای آرامش و استراحت بعد از یک روز کاری خسته کننده هستند.

از دیگر شباهت‌های این دو وسیله، می‌توان به مزیت‌های آنها در کاهش درد و تسکین عضلانی، افزایش گردش خون و بهبود خواب اشاره کرد. همچنین، هر دو وسیله، به عنوان یک مکان برای استراحت و آرامش و برای برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌ها بسیار محبوب هستند.

 

ویژگی‌های جکوزی اسپا دونفره 

ویژگی‌های جکوزی اسپای دونفره عبارتند از:

آرامش بخشی جکوزی اسپا:

جکوزی اسپا دونفره از نظر روانی آرامش بخش  و می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند. این جکوزی‌ها به شما امکان این را می‌دهد که با کمترین هزینه با شریک عاطفی خود لحظاتی رو خاطره بازی کنید.

بهبود خواب:

استفاده از جکوزی اسپا می‌تواند به بهبود خواب کمک کند و به عنوان یک درمان طبیعی برای مشکلات خواب مورد استفاده قرار بگیرد.

آب درمانی:

به عنوان یک درمان طبیعی برای مشکلات مرتبط با عضلات و استخوان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای مثال درمان درد مفاصل، بهبود عملکرد قلب و عروق، درمان آرتروز و غیره.

برای تفریح:

به عنوان یک ابزار تفریحی عالی بشمار می‌رود. با وجود اینکه جکوزی برای استفاده در فصل گرما و به عنوان یک ابزار تفریحی بیشتر مناسب است، اسپا نیز به دلیل داشتن سیستم گرمایشی و دوش آب گرم، جکوزی اسپا دو نفره به عنوان یک وسیله تفریحی عالی در فصول سرد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

بهبود کیفیت زندگی:

استفاده از جکوزی  اسپا به کاهش استرس و اضطراب کمک می‌کند، بهبود خواب، کاهش درد و بهبود عملکرد عضلات و استخوان‌ها می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی کمک کند.

 

پیشنهاد لادر جکوزی برای شما

در نهایت با توجه به تفاوت‌ها و شباهت‌هایی که بین جکوزی و اسپا وجود دارد، انتخاب بهترین گزینه به عهده‌ی شماست و باید با توجه به نیازهای خودتان، این دو وسیله را مورد بررسی قرار دهید و برای استفاده انتخاب کنید. اما راهکار چیست؟

جکوزی اسپا دونفره لادر علاوه بر فضای رمانتیک و منحصر بفردی که برای شما فراهم میکند، این امکان را به شما می‌دهد که اگر در فضای خانه یا آپارتمان خود محدودیت دارید براحتی با یک طراحی زیبا و متناسب با نیاز شما از  تمامی امکانات یک جکوزی اسپا بهرمند شوید.

خرید-جکوزی-اسپا

فواید خرید جکوزی اسپا از شرکت لادر جکوزی

 

مزایای خرید جکوزی اسپا دونفره از شرکت لادر

1- مشاوره قبل از خرید

توصیه می‌شود قبل از اقدام به خرید از مشاوره کارشناسان این شرکت‌ها بهره‌مند گردید و سوالات و ابهامات خود را از ایشان بپرسید. گروه تولیدی لادر جکوزی این امکان را برای شما فراهم نموده است که قبل از استعلام قیمت جکوزی و خرید جکوزی اسپا دو نفره خود با کارشناسان مربوطه یک مشاوره تخصصی داشته باشید.

 

2- ارسال و نصب جکوزی اسپا به تمام نقاط کشور

خرید از فروشگاههای سطح شهر ممکن است این چالش را برای شما دشوارتر نماید. این بخش به این دلیل که شما زمان و تخصص مذاکره با باربری و پیدا کردن یک مرکز معتبر برای نصب جکوزی را ندارید. پس بهتر است از برندی خرید کنید که ارسال و نصب در سراسر کشور را نیز جزء گزینه‌های خود قرار داده باشد.
قطعا ما ادعای برترین بودن نمی‌کنیم ولی تمام تلاش ما بر این استوار است که دغدغه شما را از صفر تا صد در خریدن وان جکوزی به حداقل برسانیم. به همین نظور برای تمامی محصولات از مشاوره تا ارسال و نصب را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

3- خرید آنلاین و مستقیم از کارخانه

با پیشرفت تکنولوژی و مشغله کاری، بهتر است از برندی که قابلیت خرید آنلاین را ایجاد نموده است خرید نمائید، تا در زمان و هزینه شما صرفه جویی شود. گروه تولیدی لادر، تمامی محصولات خود را بصورت آنلاین و مستقیم از درب کارخانه ارائه می‌نماید.

 

4- گارانتی و خدمات پس از فروش جکوزی

از آنجایی که جکوزی اسپا یک مجموعه کامل از تجهیزات مختلف است، عدم عملکرد صحیح یکی از این بخشها ممکن است عملکرد کل محصول را تحت‌الشعاع قرار دهد. یکی از مهمترین گزینه‌های خرید جکوزی اسپا دو نفره، گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. تمامی جکوزی‌های لادر شامل ده سال گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

 

سخن پایانی:

کلام آخر اینکه، اگرچه جکوزی و اسپا در برخی ویژگی‌ها با یکدیگر تفاوت دارند، اما هر دو وسیله در کنار هم می‌توانند به بهبود کفیتی و زندگی بهتر کمک کنند. در انتخاب جکوزی اسپا دونفره، باید به نیازهای شخصی خود توجه کنید.

در صورتی که به دنبال یک وسیله تفریحی در فصل گرما هستید و به کمک بهبود عملکرد عضلات و استخوان‌ها، جکوزی را انتخاب کنید. اما اگر از تمامی فواید جکوزی به جز برای استفاده در فصل گرما استفاده می‌کنید و به دنبال یک وسیله تفریحی در فصل سرد هستید، اسپا یک گزینه خوب است.

و در نهایت چنانچه علاقمند هستید از مزایای هر دو آنها در تمام فصول سال بهرمند شوید جکوزی اسپا دونفره می‌تواند گزینه مناسب و با صرفه‌تری برای شما عزیزان باشد.

گروه تولیدی لادر اولین و تنهاترین تولید کننده جکوزی اسپا در کشور از شما دعوت میکند برای خرید انواع جکوزی اسپا به پیج اینستاگرام لادر جکوزی  سربزنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

.

شرکت لادر

شماره تماس کارخانه: 02165429700

شماره تماس کارشناسان لادر: 09108108121

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
سایدبار
خانه
فروشگاه
علاقه مندی ها