آب‌درمانی, آموزشی, بورس جکوزی در تهران, جکوزی, جکوزی اسپا, شرکت تولید جکوزی, لادر جکوزی, وان جکوزی

تناسب اندام با جکوزی

تناسب-اندام-با-جکوزی

 همانطور که می‌دانید، راهکارهای موثری برای رسیدن به تناسب اندام وجود دارد. کاهش وزن معمولاً نیازمند تغییرات چشمگیر در سبک زندگی است. تناسب اندام با جکوزی یک روش جذاب و لذت‌بخش خواهد بود، که به شما در دستیابی به هدف خود کمک می‌کند. شنا کردن در یک وان با کیفیت عالی است.

بله! شما با نشستن در جکوزی کالری می‌سوزانید و هرچه جکوزی و وان حمام داغ‌تر باشد کالری بیشتری می‌سوزانید.درواقع شما میتوانید کاهش وزن با جکوزی و سونا را در باشگاه یا منزل خود تجربه کرده و به دیگران نیز پیشنهاد دهید.

درادامه این مقاله به طور جامع به بررسی راهکارهای مناسب برای رسیدن به تناسب اندام با جکوزی و انجام حرکات ورزشی مفید، همچنین مزایای خرید جکوزی میپردازیم. چنانچه علاقمند به این موضوع هستید با لادر جکوزی همراه باشید.

09108108121 : تماس با کارشناسان لادر

 

فواید آب گرم در جکوزی

آب تنی کردن در یک وان گرم  فوایدی برای سلامتی و تندرستی دارد. بنابراین آب درمانی در جکوزی فقط به بهبود کیفیت زندگی کمک نمی‌کند بلکه می‌تواند به کاهش وزن نیز کمک کند. شواهد علمی جدید نشان می‌دهد که آب درمانی احساس سلامتی را پرورش می‌دهد، پشتیبان عملکرد ورزشی است.

همچنین آب گرم جکوزی عملکرد قلب و عروق را افزایش می‌دهد و به راحتی باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشید. اگر از بیماری‌هایی مثل پوکی استخوان، دردهای عضلانی، گردش خون ضعیف، مشکلات خواب، سندروم کارپال تونل و بیماری‌های مزمن دیگر رنج می‌برید بهبودی را به راحتی با استفاده از یک جکوزی آب گرم تجربه خواهید کرد.

 

مزایای-تناسب-اندام-با-استفاده-از-جکوری

بهترین جکوزی برای کاهش وزن

مزایای رسیدن به تناسب اندام با جکوزی

استفاده از وان یا جکوزی به عنوان یک عامل تکمیلی برای دستیابی به کاهش وزن بشمار می‌رود. در صورت همراهی با عوامل اساسی مانند رژیم‌های غذایی، فعالیت‌های ورزشی منظم و سبک زندگی سالم، می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین نتیجه را در این مسیر بیافرینید.

آبتنی در جکوزی و انجام فعالییت‌های ورزشی، علاوه بر ارتقاء فرآیند کاهش وزن، مزایایی دیگر نیز دارد که به بهبود سلامت کلی شما کمک می‌کند. همچنین نقش مهمی در دستیابی به اهداف کاهش وزن شما خواهد داشت که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. تقویت ذهن هوشیار و حفظ بدن سالم، که اهمیت بسیاری در مسیر کاهش وزن دارد.
  2. آرامش بخشی به بدن و ذهن، کاهش استرس و مخاطرات مرتبط با بی‌خوابی و بی‌قراری.
  3. کمک به بهبودی عضلات پس از ورزش و افزایش عملکرد آنها.
  4. کاهش ناراحتی و درد عضلات و مفاصل، به خصوص پس از تمرینات ورزشی.
  5. ارائه تسکین به عضلات و مفاصل برای افزایش انعطاف‌پذیری و قابلیت حرکت.
  6. بهبود شرایط سلامتی مانند دیابت، آرتروز و مولتیپل اسکلروزیس که ممکن است مانع از دستیابی به اهداف کاهش وزن شود.

 

ورزش‌های مناسب برای تناسب اندام با جکوزی

به دلیل خاصیت طبیعی شناوری و مقاومت در برابر آب، ورزش‌های آبی می‌توانند بدون فشار به مفاصل، تمرین خوبی برای رسیدن به تناسب اندام با جکوزی را به شما بدهند. اگر می‌خواهید بیش از حد کاهش وزن عضلانی داشته باشید کافی است وزنه‌های ضدآب مچ دست و پا را به تمرین‌های زیر اضافه کنید.

 

1- روی بخش اصلی تناسب اندام خود کار کنید:

در حالی که زانوها را تا سینه بالا می‌آورید صندلی خود را با هر دو دست بگیرید. سپس هر دو پا را به طور کامل دراز کنید. پشت خود را صاف و شانه‌های خود را به سمت پایین نگه دارید. برای ورزش بازو هم همین کار را انجام دهید اما باسن خود را برداشته و بدن خود را شناور کنید.

 

2- برای رسیدن به تناسب اندام با جکوزی در آن پا بزنید:

برای رسیدن به تناسب اندام با جکوزی درست همانند وقتی که دوچرخه سواری می‌کنید پاهای خود را داخل و خارج کنید. در روش دیگر، زانوها را با زاویه ی 90 درجه خم کنید و زانوها را به سمت سطح آب، بالا و پایین ببرید.

 

3- بالا بردن بازو:

بازوهای خود را در زیر آب غوطه ور کنید و آن‌ها را مستقیما از اطراف خود دراز کنید. ابتدا دستان خود را به هم ببندید. سپس مثل اینکه سعی دارید پرواز کنید بازوهایتان را بالا و پایین ببرید.

 

حرکات-کششی-مناسب-برای-تناسب-اندام-با-جکوزی

ورزش‌های مناسب برای تناسب اندام با جکوزی

حرکات کششی مناسب برای تناسب اندام با جکوزی

در هنگام استفاده از جکوزی برای حرکات کششی را باید به آرامشی و به دور از عجله انجام دهید. هر بار به میزان یکسان هر عضله را بکشید. هر دو طرف بدن باید به مقدار مساوی کشیده شوند. هر حرکت کششی باید حدود 20 تا 30 ثانیه طول بکشد.

در زمان انجام حرکات کششی مرتب نفس کشیدن را فراموش نکنید. هنگامی که در جکوزی هستید، این کشش‌ها را امتحان کنید تا عضلات، رباط‌ها  را گرم کنید.

 

1- بنشینید تا شانه‌هایتان غرق شوند. با دست چپتان زانوی راستتان را بگیرید و به راست بچرخید. دست راستتان را به لبه حوضچه آب گرم بگیرید و به سمت پشت خود بنگرید تا کشش را عمیق‌تر کنید. این عمل را در طرف دیگر تکرار کنید.

2- هر دو دست را برای گرفتن پای راست تان زیر آب استفاده کنید. پای راست تان را مستقیماً نزد خود بکشید. پا را خم کنید، اما زانو را قفل نکنید. این عمل را در طرف دیگر تکرار کنید.

3- با هر دو دست، لبه جلوی صندلی خود را بگیرید. کمی شانه‌های خود را از صندلی بلند کرده و همچنان با دستانتان چسبیده باشید. همچنین می‌توانید آرنج‌های خود را به نزدیکی بدن فشار دهید یا کمی به اطراف آنها را باز کنید.

مزایای خرید جکوزی از شرکت لادر جکوزی

1-مشاوره رایگان

2-تحویل فوری

3-گارانتی 10 ساله

4-ارسال به سراسر کشور نصب توسط کارشناسان

5- خرید بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه

 

جکوزی

مزایای خرید جکوزی از بهترین تولید کننده جکوزی در ایران

 

سخن پایانی:

شرکت لادر جکوزی توانسته با طراحی زیبا و کیفیت عالی استفاده از جکوزی برای افرادیکه به دنبال  رسیدن به تناسب اندام یا درمان بعضی از بیماری‌ها هستند، تبدیل به یک مزیت و ایجاد خاطره‌ای بیادماندنی کند.  استفاده از یک جکوزی اسپا می تواند یکی از پیشنهادات شرکت لادر به مشتریان خود است، تا علاوه بر لذت بردن از قرار گرفتن در آب گرم، به افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن کمک شود و در نتیجه به لاغری بیشتر شما کمک کند.

شما میتوانید با توجه به نیاز خود از لادر جکوزی یک جکوزی سفاشی سازی شده بگیرید، برای این کار با شماره کارشناسان ما تماس بگیرید. یا به پیج اینستاگرام لادر  سربزنید و از مزایا و پیشنهادات شگفت انگیز ما بهره‌مند شوید.

شماره تماس کارخانه: 02165429700

شماره تماس کارشناسان فروش لادر: 09108108121

لادر-جکوزی

                                                         بهترین تولید کننده وان و جکوزی در کشور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *