آب‌درمانی, بورس جکوزی در تهران, جکوزی, جکوزی 4 نفره, جکوزی 6 نفره, جکوزی با‌ کیفیت, جکوزی دو نفره, جکوزی دو نفره, جکوزی سه نفره, خرید آنلاین جکوزی, خرید تجهیزات جکوزی, شرکت تولید جکوزی, طراحی دکوراسیون داخلی, قیمت جکوزی, لادر جکوزی, نصب جکوزی, وان جکوزی

کاهش وزن با جکوزی و سونا

کاهش-وزن-با-جکوزی

امروزه یکی از پرطرفدارترین روشهای ورزشی برای کم کردن وزن و رسیدن به اندامی مناسب، کاهش وزن با جکوزی و سونا می باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را بامزایای کاهش وزن در جکوزی و سونا آشنا کنیم تا  بتوانید با ارامشی بیشتر و لذتی بیادماندنی به وزن و اندام ایده آل خود دست یابید.

جکوزی ها  علاوه بر داشتن تجهیزات مناسب و فضایی آرام و زیبا برای استراحت و سرگرمی، گزینه‌های ایده آلی برای برخی از بهترین تمرین‌ها برای چربی سوزی فراهم می‌کنند.

از آنجا که آب تا ۸۰۰ برابر متراکم تر از هوا است ، ورزش در آب برای کاهش وزن بسیار مؤثر است.

هر بار که آب را بکشید ، فشار دهید یا لگد بزنید ، تمرینات مقاومت را انجام داده و در یک جلسه کاردیو قرار می‌گیرید.

این تلاش اضافی به شما کمک می‌کند تا سوخت کالری را افزایش دهید،سوخت و ساز را تقویت کنید و با گذشت زمان می توانید  اندامی قوی تر و لاغر داشته باشید.

 

کاهش وزن با جکوزی

یکی از فواید استفاده از جکوزی  ، کمک آن به لاغری است. البته لازم به ذکر است که افرادی از این مزیت بهره مند می‌شوند، که به طور مرتب از وان جکوزی استفاده کنند.

قرار گرفتن بدن شما در آب گرم سبب می شود تا رگ‌های خونی‌تان، گشاد شود و آرامش را به پوست و ماهیچه‌هایتان هدیه بدهد. فشار خون را پایین می‌آورد و ضربان قلب شما را افزایش می‌دهد. این مانند شبیه‌سازی ورزش کردن است، که در نهایت به لاغری شما کمک می کند.

در صورت همراه شدن با عوامل مهم و موفقیت آمیز کاهش وزن، شامل رژیم‌های غذایی، ورزش‌های مکرر و تمرین سبک زندگی سالم، شنا کردن در  جکوزی و به طور کلی احساس بهتر، می‌توانید شانس خود را در رسیدن به هدف کاهش وزن افزایش دهید.

 

مزایای-کاهش-وزن-با-جکوزی

لذت ورزش و کاهش وزن با جکوزی

مزایای کاهش وزن با جکوزی

مزایایی که می‌توانید از ورزش در وان و جکوزی به دست آورید، فقط کمک به کاهش وزن با جکوزی نیست. بلکه سلامت کلی خود را افزایش می‌دهید.

آب تنی در وان و جکوزی می‌تواند با روش‌های زیر به هدف کاهش وزن کمک کند:

  • یک ذهن هوشیار و بدن سالم را تقویت می‌کند که برای کاهش وزن مهم هستند.
  • بدن و ذهن شما را آرام می‌کند و استرس و خطرات ناشی از بی‌خوابی و بی‌قراری را کاهش می‌دهد.
  • به عضلات شما کمک می‌کند تا بعد از ورزش و حین ورزش بهبودی پیدا کنند.
  • احساس ناراحتی در عضلات و مفاصل و درد را به خصوص پس از انجام تمرینات ورزشی کاهش می‌دهد.
  • عضلات و مفاصل را تسکین می‌دهد تا به بهبود انعطاف‌پذیری کمک کند و توانایی شما را در حرکت آزاد افزایش می‌دهد.
  • شرایط سلامتی، از جمله دیابت، آرتروز و مولتیپل اسکلروزیس را که ممکن است مانع برنامه‌های کاهش وزن شما شود بهبود می‌بخشد.

 

در نهایت وقتی از جکوزی استفاده میکنید و از ماساژ تمام بدن توسط جت های دور و کف جکوزی لذت میبرید، ترشح هورمون دوپامین را تشویق میکنید که نگرانی و استرس را از بین میبرد.

همچنین باعث تقویت ذهن هوشیار و بدنی سالم میشود که برای کاهش وزن و در مسیر رسیدن به اهدافتان مهم هستند.

لادر جکوزی یکی از پیشتازان عرصه تولید وان و جکوزی در ایران با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها و متد روز دنیا با افتخار شما را در خرید یک وان و جکوزی ایده‌آل و مناسب همراهی خواهد کرد.

قبل از خرید حتما با شماره کارشناسان لادر جکوزی تماس گرفته و مشاوره تخصصی بگیرید. یا از محصولات و خدمات ما در صفحه اینستاگرام لادر دیدن بفرمایید.

 

شماره تماس کارشناسان فروش لادر: 09108108121

جکوزی-لادر

لادر جکوزی

آیا کاهش وزن با جکوزی و سونا امکان پذیر است؟

در پاسخ باید گفت بله، اما حقیقت این است، که شما در اتاق سونا عضله‌سازی نخواهید کرد و میزان قابل توجهی کالری از دست نخواهید داد. درواقع بدن شما به علت تعریق، صرفا آب از دست خواهد داد؛ مقداری از این آب باید جایگزین شود، چون در غیر اینصورت بدن شما به شدت خشک خواهد شد.

پس سونا یک روش سریع یا موقت برای کاهش وزن نخواهد بود. اگر قصد دارید به این روش وزن خود را کاهش دهید، باید صبورانه و منظم مسیر خود را ادامه دهید.

تاثیر سونا بر بدن همانند انجام تمرینات ملایم است. در طول یک جلسه سونا ضربان قلب ۵۰ تا ۷۵ درصد افزایش می‌یابد، که همان تاثیری است که تمرین فیزیکی ایجاد می‌کند.

حرارت زیاد در سونا باعث افزایش متابولیسم، افزایش دمای بدن و در نتیجه تعریق می‌شود. به این ترتیب در مدتی که فرد در داخل سونا قرار می‌گیرد، مقدار زیادی آب از طریق تعریق از دست می‌دهد.این ماجرا سبب کاهش وزن می‌شود.

این کاهش وزن، در واقع کاهش حجم چربی بدن یا سلولیت است؛ حجم آب میان بافتی چربی‌ها کاهش پیدا می‌کند و چربی‌ها شروع به نرم‌شدن می‌کنند.

سونا برای افرادی که به دلیل محدودیت‌های جسمی، کهولت سن، زانو درد و یا وزن بالا قادر به تحرک و فعالیت‌های ورزشی نیستند، یک روش ایده‌آل برای لاغری محسوب می‌شود.

 

با وجود اینکه ورزش مزایای زیادی برای سلامتی انسان دارد، اما تعرق هنگام ورزش در دفع سموم کمک زیادی نخواهد کرد، چون در هنگام ورزش فعالیت سیستم اعصاب سمپاتیک مانع حذف سموم می‌شود. همچنین با ورزش کردن انرژی زیادی صرف می‌شود و میزان تعرق به نسبت سونا کمتر خواهد بود.

در نهایت حرارت زیاد در سونا باعث افزایش متابولیسم، افزایش دمای بدن و در نتیجه تعریق می‌شود، و به این ترتیب در مدتی که فرد در داخل سونا قرار می‌گیرد مقدار زیادی آب از طریق تعریق از دست می‌دهد، و این ماجرا سبب کاهش وزن می‌شود.

سخن پایانی :

هیچ برنامه کاهش وزنی نیست که هم نتیجه‌بخش باشد و هم در این تغییر وزن پایدار باقی بماند، بدون اینکه تلاش بیشتری از طرف شما انجام شود. اگر با روش‌های درست همراه شوید پیدا خواهید کرد که آبتنی‌کردن در یک جکوزی شخصی سازی شده و با کیفیت مناسب با نیاز شما، میتواند در کاهش وزن با جکوزی و سونا یک روش شگفت انگیز و لذت‌بخش باشد.

ما در شرکت لادر جکوزی بر آن هستیم تا علاوه بر خدماتی در خور و شایسته مشتریمان، با آنها در مسیر راحتی هر چه بهتر و رهایی از دغدهای روزانه و مشکلات روحی و جسمی از جمله استرس و اضافه وزن، حتی شده برای لحظاتی حس آرامش و ارزشمندی را که شما لایق آن هستید را پیشکش شما کنیم، تا با انرژی بیشتر و هدفی والاتر به زندگی خود ادامه دهید و از آن لذت ببرید!

 

لوگوی فوتر سایت لادر جکوزی

شماره تماس کارخانه: 02165429700

شماره تماس کارشناسان فروش لادر: 09108108121

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *