آب‌درمانی, بورس جکوزی در تهران, بورس جکوزی در شیراز, تعمیر جکوزی, جکوزی, جکوزی 4 نفره, جکوزی 6 نفره, جکوزی ارزان, جکوزی اصفهان, جکوزی با‌ کیفیت, جکوزی دو نفره, جکوزی دو نفره, جکوزی سه نفره, جکوزی فضای باز, جکوزی کرج, خرید آنلاین جکوزی, خرید تجهیزات جکوزی, شرکت تولید جکوزی, طراحی دکوراسیون داخلی, قیمت جکوزی, لادر جکوزی, نصب جکوزی

جکوزی ایرانی یا خارجی کدامیک؟

همانطور که می‌دانید، جکوزی ایرانی یا خارجی محیط بسته‌ای به شکل حوضچه است که آب موجود در آن طی فرآیندی گرم شده و با فشار قوی از بخش‌های مختلف خارج می‌شود. خارج شدن آب از این لوله‌ها درون حوضچه منجر به ماساژ عضله‌ها و استخوان‌های بدن می‌شود. البته جکوزی از همان ابتدا به عنوان روشی درمانی برای تسکین دردهای عضلانی اختراع شده بود.

کم کم به سبب همین کاربردها و فواید فراوانی که جکوزی روز به روز در میان مردم محبوبتر شد. به طوری که امروزه در بسیاری از کشورها شاهد ساخت جکوزی در کنار استخر و سونا هستیم. در این مقاله سعی داریم شما را با تاریخچه ساخت جکوزی و مزیت‌های خرید جکوزی ایرانی یا خارجی بیشتر آشنا کنیم.

تاریخچه جکوزی در جهان در سال ۱۹۵۰ میلادی دو برادر با نام خانوادگی جکوزی به‌ دنبال روشی برای درمان یکی از افراد خانواده‌شان که به بیماری روماتیسم مبتلا شده بود، می‌گشتند. این دو برادر توانستند به وسیله یک پمپ که قادر بود آب گرم را با فشار زیاد خارج کند، درد را تسکین دهند.

 

تاریخچه-جکوزی-ایرانی

تاریخچه جکوزی در ایران

تاریخچه ساخت جکوزی ایرانی

تولید وان و جکوزی در ایران به دهه اول قرن بیست و یکم برمی‌گردد. در این دهه، با افزایش نیاز به تفریح و آرامش در بین مردم و همچنین رشد سریع صنعت ساختمان، تقاضا برای اسپاها و وان‌های جکوزی در ایران نیز افزایش یافت. در ابتدا، این وان‌ها و جکوزی‌ها به طور عمده از کشورهای خارجی وارد می‌شدند و بازار فروش محدودی داشتند.

اما با توسعه صنعت ساختمان در ایران و افزایش توان تکنولوژی تولید داخلی، شرکت‌ها و کارخانجاتی شروع به تولید وان و جکوزی در داخل کشور کردند. این تولیدات از طریق شرکت‌ها و نمایندگان فروش به بازار عرضه می‌شدند. تولیدکنندگان داخلی نیز تلاش کردند تا با بهبود کیفیت و طراحی محصولات خود، در بازار رقابت کنند تا به این سوال مهم شما پاسخی در خور داده باشند: جکوزی ایرانی یا خارجی، کدامیک برای من مناسب است؟

از آن زمان به بعد، تولید وان و جکوزی در ایران به عنوان یک صنعت مستقل و رو به رشد شناخته شده است. شرکت‌ها و برندهای مختلفی در ایران فعالیت می‌کنند و تلاش می‌کنند تا نیازهای مختلف مشتریان را در زمینه‌های مختلفی مانند طراحی، ابعاد، قابلیت‌ها و قیمت‌ها برآورده کنند.

همچنین، در ایران، برخی شرکت‌ها و برندهای معتبر تولید وان و جکوزی، در طول سال‌های اخیر توانسته‌اند استانداردهای بین‌المللی را رعایت کنند و محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کنند. این شرکت‌ها با تولید انبوه انواع مختلف وان و جکوزی آپارتمانی و فضای باز، سهم بسزایی از نیاز داخلی را پوشش می‌دهند.از جمله این شرکت‌ها، شرکت لادر جکوزی است که با تجربه زیاد و شناختی که از مشتریان خود دارد امروزه یکی از بهترین برند‌های تولید جکوزی است.

 

با توجه به افزایش تقاضا و رشد صنعت ساختمان و سردرگمی در خرید جکوزی ایرانی یا خارجی، تعدادی از شرکت‌های تولیدکننده در ایران اقدام به توسعه و بهبود فناوری در تولید وان و جکوزی نموده‌اند. این تلاش‌ها به منظور ارائه محصولاتی با امکانات پیشرفته‌تر، استفاده از مصالح با کیفیت بالاتر، طراحی مدرن با الگوهای جهانی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و بهره‌وری بیشتر بوده است.

شما میتوانید بدون واسطه، محصولات لادر را از نزدیک دیده و مستقیما از درب کارخانه تحویل بگیرید.

 

 

جکوزی-ایرانی-یا-خارجی

تفاوت جکوزی ایرانی و جکوزی خارجی

در ادامه این مقاله به این سوال که با توجه به نیازها و منابع موجود در کشور، انتخاب جکوزی ایرانی یا خارجی چه مزایا و معایبی در پی دارد.

ویژگی‌های جکوزی‌ ایرانی و خارجی:

در مورد جکوزی‌های ایرانی و خارجی، ممکن است تفاوت‌هایی وجود داشته باشد که به طور کلی می‌توان آنها را به شکل زیر برشمرد:

جکوزی‌ خارجی:

محل ساخت:

جکوزی‌های خارجی توسط شرکت‌ها و کارخانه‌های خارجی ساخته می‌شوند، اما چندین شرکت بین‌المللی هم دارای شعبه‌ها و کارخانه‌های تولید در ایران هستند که ممکن است جکوزی‌هایی تحت لیسانس و مشابه با جکوزی‌های خارجی را تولید کنند.

قیمت جکوزی خارجی:

اگه بخواهیم قیمت جکوزی ایرانی یا خارجی را با هم مقایسه کنیم، جکوزی‌های خارجی معمولاً گران‌تر از جکوزی‌های ایرانی هستند. این امر به دلیل استفاده از مواد با کیفیت‌تر، فن‌آوری پیشرفته‌تر، و همچنین هزینه‌های حمل و نقل بیشتر از کشورهای دیگر است.

کیفیت:

بیشتر شرکت‌های معتبر خارجی، تلاش می‌کنند تا محصولات با کیفیت و استاندارد بالا تولید کنند. این ممکن است به علت رقابت شدید در بازار جهانی و نیاز به حفظ شهرت و اعتماد مشتریان باشد.

 

جکوزی ایرانی

محل ساخت جکوزی ایرانی :

جکوزی‌های ایرانی به‌طور معمول توسط شرکت‌ها و کارخانه‌های داخلی ساخته می‌شوند.

قیمت:

برخی از جکوزی‌های ایرانی معمولاً ارزان‌تر از جکوزی‌های خارجی هستند. این امر ممکن است به دلیل هزینه‌های تولید محلی و کاهش هزینه‌های حمل و نقل باشد.

کیفیت:

از نظر کیفیت، جکوزی‌های ایرانی می‌توانند متفاوت باشند. برخی از شرکت‌ها ممکن است در استفاده از مواد با کیفیت پایین‌تر صرفه‌جویی کنند و این ممکن است تأثیر منفی بر کیفیت و عمر مفید محصول داشته باشد. اما برخی شرکت‌ها نیز تلاش می‌کنند تا محصولات با کیفیت و استاندارد بالا ارائه دهند.

بهترین-شرکت-تولید-جکوزی-ایرانی

جکوزی ایرانی

 

در کل، باید به معیارهای کیفیت، استانداردها و سایر اطلاعات فنی مربوط به هر نوع جکوزی ایرانی یا خارجی توجه کرد و محصولی را انتخاب کرد که به نیازها و بودجه‌ی شما بیشترین تطابق را دارد. همچنین، هنگام خرید جکوزی، از فروشگاه‌ها یا نمایندگی‌های معتبر خرید کنید و از مشخصات و ویژگی‌های محصولات اطلاعات کاملی کسب کنید.

علاوه بر تولید داخلی، واردات وان و جکوزی از کشورهای دیگر نیز در ایران رواج دارد. برخی از شرکت‌ها در ایران نمایندگی‌هایی از برندهای معروف جهانی را اخذ و محصولات آن‌ها را وارد و به بازار عرضه می‌کنند. لادر جکوزی توانسته است با توجه به نیاز مشتری این استانداردها را رعایت کند و محصولات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

نکته جالب اینجاست که با گذر زمان، فاصله کیفی جکوزی‌های داخلی با نمونه‌های خارجی کمتر و کمتر می‌شود. حتی با توجه به وضعیت آب و هوایی کشور، تولیدکنندگان داخلی گاها امکاناتی را منطبق بر شرایط موجود بهینه‌سازی و بومی‌سازی نموده‌اند که قابلیت صادراتی نیز دارند.این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا در خرید جکوزی ایرانی یا خارجی تصمیم بهتری داشته باشید.

 

مزایای خرید جکوزی ایرانی یا خارجی

فارغ از انتخاب شما، خرید جکوزی ایرانی یا خارجی همواره سوال بسیاری از مشتریان بوده است. از جمله مزایای جکوزی ایرانی نسبت به دیگر جکوزی‌ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- دارا بودن خدمات پس از فروش

لادر جکوزی یکی از برترین و بزرگترین تولید‌کنندگان وان، جکوزی، کابین دوش و سونا، پانل دوش، زیردوشی، دوردوشی و پارتیشن در ایران می باشد؛ که به دلیل دارا بودن بالاترین سطح کیفیت، بیشترین تنوع در طرح و اندازه، ارائه متفاوت‌ترین امکانات در محصولات، گستردگی شبکه توزیع و خدمات پس از فروش، متمایز از دیگران در این عرصه قدم برمی دارد.

2- کارت گارانتی جکوزی ایرانی یا خارجی

چه خرید جکوزی ایرانی یا خارجی داشته باشید، در دیدگاه اول هدف از ضمانت و گارانتی محصول از دید خریدار آنست که این کالا آنقدر به من کار می‌دهد تا به خاطره تبدیل شود مانند آن دوچرخه قدیمی دوران بچگی و یا آن گرامافون پدربزرگ! یا مثل تلوزیون‌های قدیمی کمددار که آنقدر کارکردند تا تبدیل به طاقچه شدند، اما تمام ماجرا این نیست!

 

اصلی‌ترین هدف هرگونه گارانتی جکوزی ایرانی یا خارجی،  آسودگی خاطر شما در دوران پس از خرید کالا است. قطعا یکی از مهمترین دغدغه‌های هر خریدار جکوزی، گارانتی آنست. همین موضوع ما را در دوراهی انتخاب جکوزی ایرانی یا خارجی قرار می‌دهد. لادر جکوزی با بررسی نیاز شما مخاطبین گرامی، محصولات خود را ده سال گارانتی نموده است تا یک مزیت رقابتی حتی نسبت به نمونه‌های وارداتی داشته باشد.

3-طراحی و ساخت جکوزی با توجه به شرایط آب و هوایی کشور

امروزه برای زیبایی ساختمان‌های مسکونی، ویلاها، هتل‌ها و بسیاری دیگر از ساختمان‌ها، طراحی و ساخت جکوزی‌ها با طرح‌های مدرن یا کلاسیک و بر اساس شرایط آب و هوایی هر منطقه انجام می‌شود، تا بتوان از این مکان‌ها علاوه بر زیبایی و تفریح، به طور ایمن نیز استفاده کرد.

امتیازات شرکت لادر جکوزی برای مشتریان خود

اولین نیستیم ولی بهترینیم، تمامی تلاش تیم ما برای آسایش و آرامش شماست. در این راه، اولویت اول ما ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین استانداردهاست. در انتخاب  هر نوع جکوزی ایرانی یا خارجی و حتی بین تولیدکنندگان داخلی جکوزی به نکات زیر توجه نمائید.

  • مشاوره تخصصی
  • اصالت کالا
  • ارسال به سراسر کشور
  • ضمانت هفت روزه بازگشت
  • خرید آگاهانه
  • سفارش رنگ دلخواه
  • خرید مستقیم از کارخانه
  • دریافت مشاوره رایگان

برای مشاهده محصولات لادر جکوزی، علاوه بر سایت، می‌توانید از پیج اینستاگرام لادر جکوزی نیز دیدن نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لادر-جکوزی

بهترین تولید کننده انواع جکوزی

شماره تماس کارخانه: 02165429700

شماره تماس کارشناسان فروش لادر: 09108108121

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *