آب‌درمانی, بازسازی ساختمان, بلاگ, بورس جکوزی در تهران, تعمیر جکوزی, جکوزی, جکوزی 4 نفره, جکوزی 6 نفره, جکوزی ارزان, جکوزی اصفهان, جکوزی با‌ کیفیت, جکوزی تهران, جکوزی دو نفره, جکوزی دو نفره, جکوزی سه نفره, جکوزی شیراز, خرید آنلاین جکوزی, خرید تجهیزات جکوزی, شرکت تولید جکوزی, طراحی حمام, طراحی دکوراسیون داخلی, قیمت جکوزی, لادر جکوزی, نصب جکوزی, نگهداری جکوزی

جکوزی شخصی سازی شده

جکوزی شخصی سازی شده لادر

یکی از روش‌های عالی برای استراحت بعد از یک روز کاری پرمشغله، استفاده از حوضچه‌های آب گرم یا وان جکوزی‌ست. نشستن در وان جکوزی و ماساژ ماهیچه‌های خسته به وسیله این جکوزی‌ها باعث بازیابی انرژی از دست رفته شده در طول روز خواهد شد. اما آیا میتوان با توجه به نیاز هر کس جکوزی شخصی سازی شده‌ای طراحی کرد؟

ابعاد متفاوتی از جنبه‌های شخصی سازی شده در وان جکوزی در نظر گرفته می‌شود. این مفهوم اخیرا بسیار مورد استقبال خریداران وان جکوزی قرار گرفته است. وان جکوزی شخصی سازی شده از جمله تجهیزات لوکس در ویلا، آپارتمان‌ها، بیمارستان‌ها، برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی است که علاقه مندان بسیار زیادی برای استفاده از آن ترغیب و تشویق می‌شوند.

امروزه جکوزی‌ها برای مصارف گوناگونی نظیر رفع خستگی، آب درمانی و فیزیوتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این نوشتار قصد داریم تا در مورد مراحل سفارش جکوزی شخصی سازی شده، انواع و اصول اساسی آن و  همچنین مراحل ساخت یک جکوزی شخصی سازی شده ذز کارخانه لادر جکوزی، توضیحاتی را ارائه کنیم. پس اگر به این موضوع علاقمند هستید با ما همراه باشید.

دو گزینه پیش رو دارید:

  1. طراحی و ساخت جکوزی
  2. خرید جکوزی آماده نصب شخصی سازی شده

 

 ساخت جکوزی شخصی سازی شده

اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد، ساخت یک جکوزی در ویلا یا حمام است. باهم نگاهی به مراحل ساخت یک جکوزی بیاندازیم.

مراحل ساخت یک جکوزی شخصی سازی شده عبارتند از:

  • گودبرداری
  • اجرای تاسیسای
  • نصب رینگ
  • آجرچینی
  • نصب جت ها ( از جنس استیل، گالوانیزه، پلاستیک)
  • نازک کاری (سیمان کاری، آب بندی، سرامیک کاری و…)

طراحی و ساخت جکوزی شخصی سازی شده در ویلا یا حمام

اگر شما حتی یک بار تجربه ساخت و ساز داشته باشید متوجه خواهید شد که طی کردن این مراحل، می‌تواند به چالشی بزرگ برای شما تبدیل شود. قطعا برای کسی که سابقه کار ساختمانی ندارد این پروسه می‌تواند دردسرهای پیچیده‌ای ایجاد نماید.

خرید جکوزی سفارشی شده آماده نصب

گزینه ساده‌تری که می‌تواند شما را به هرآنچه می‌خواهید بدون دردسرها و چالشهای فوق برساند، خرید جکوزی آماده نصب است. نگاهی داشته باشییم به مراحل انجام آن:

  1. مشخص کردن نیازهای خودتان
  2. اندازه گیری مکانی که میخواهید جکوزی خود را نصب کنید
  3. مراجعه به فروشگاه آنلاین لادر جکوزی
  4. تماس با کارشناسان متخصص لادر
  5. خرید آنلاین جکوزی
  6. نصب در هر جایی از کشور که بخواهید با ما
  7. فقط کافیست یک پریز برق و ورودی آب داشته باشید و تمام

جکوزی شخصی سازی شده

انواع جکوزی شخصی سازی شده

انواع جکوزی شخصی سازی شده بسیار متنوع هستند و بستگی به نیازهای شما دارد. همواره پیشنهاد می‌شود با تولیدکننده‌ها یا تامین کنندگان معتبر جکوزی‌ها در ارتباط باشید تا دربارهٔ گزینه‌های شخصی سازی شده بیشتر بدانید و جکوزی‌ای را که بهترین نیازهای شما را برطرف می‌کند، انتخاب کنید. پس برای راحتی و آرامش خود و عزیزانتان همین حالا با شماره‌های کارخانه لادر جکوزی تماس بگیرید و با توجه به نیاز خود سفارش دهید.

02165429700

09127373538

09127272979

 

 اندازه و ابعاد سفارشی:

یکی از مهمترین موضوعات در انتخاب وان جکوزی، ابعاد مکانی است که قرار است جکوزی در آن نصب شود. حتما قبل از خرید، اندازه های دقیق و یک عکس از مکان مورد نظر را در اختیار کارشناسان لادر جکوزی قرار دهید. اگر شما این مرحله را به درستی انجام دهید خیلی از مشکلات آتی در هنگام نصب رفع خواهد شد.

جنس وان و بدنه:

جکوزی‌ها می‌توانند از جنس مختلفی ساخته شوند، از جمله چوب، فایبرگلاس، استیل، سرامیک و غیره. مواد ساختاری و استفاده شده در این جکوزی‌ها بر اساس سلیقه شما و نیازهای زیستی و آستانه تحملی شما قابل تنظیم هستند. اگر جکوزی شما دائما در معرض عوامل طبیعی مانند رطوبت، گرما، نور آفتاب یا سایر عوامل است حتما در هنگام مشاوره با کارشناسان ما در میان بگذارید.

جکوزی برای درمان:

یکی از مهمترین مواردی که شما را مجاب به خرید یک جکوزی شخصی سازی شده می‌کند، خاصیت هیدروتراپی یا آب درمانی جکوزی است. این نوع جکوزی‌ها دارای سیستم‌های هیدروتراپی مختلفی می‌باشند که به شما امکان می‌دهد از مزایای مختلف آب و جت‌های ماساژ برخوردار شوید. مثلاً جکوزی‌هایی با جت‌های قدرتمند برای ماساژ عمقی عضلات، جت‌های هوایی برای ماساژ آرامش بخش و جت‌های آب داغ برای آب‌شویی و آرامش عضلانی وجود دارند. موقعیت یا جهت جتها بسته به نیاز شما قابل جابجایی هستند.

جکوزی‌های با نور درمانی و موسیقی:

برخی جکوزی‌ها دارای نورهای رنگی قابل تنظیم هستند که به شما کمک می‌کنند، تا در آرامش باشید. همچنین، برخی جکوزی‌ها دارای سیستم صداپیشگذاری یا بلندگوهای داخلی هستند که امکان پخش موسیقی یا صداهای آرامش‌بخش را در حین استراحت در جکوزی فراهم می‌کنند.

جکوزی‌های با تکنولوژی هوشمند:

جکوزی‌های شخصی سازی شده همچنین می‌توانند دارای تکنولوژی هوشمند باشند که امکاناتی مانند کنترل از راه دور، تنظیم دما و زمان، تشخیص حسگرهای آب و اعلام خطاها را فراهم می‌کند.

جکوزی‌های شخصی سازی با طراحی سفارشی:

شما می‌توانید جکوزی خود را با طرح و طراحی دلخواه خود سفارش دهید. این شامل انتخاب رنگ، الگو، طرح و حتی نصب عناصر تزئینی خاص می‌شود تا جکوزی شخصی شما هماهنگ با دکوراسیون داخلی و سلیقه شما باشد.

لادر-جکوزی

تولیید کننده انواع وان و جکوزی

 سخن پایانی:

در این مقاله شما با ساخت جکوزی شخصی سازی شده استاندارد و انواع مهم آن آشنا شدید، حال با بررسی اینکه کدام روش برای شما مفید است، یکی را انتخاب و در نظر بگیرید. زیرا هر کدام از روش‌هایی که مقرون به صرفه باشد، قطعاً برای شما کارایی مطلوبی هم خواهند داشت.

پس از اجرا و پیاده‌سازی جکوزی خود، برای تامین تجهیزات و وسایل مورد نیاز آن می‌توانید با شرکت لادر جکوزی تماس بگیرید. این شرکت دارای سابقه‌ای درخشان در طراحی، فروش و تعمیر تجهیزات مورد نیاز استخرها و جکوزی‌های عمومی و خانگی است. همچنین میتوانید به صفحه اینستاگرام لادر جکوزی سر بزنید و از نزدیک با انواع جکوزی شخصی سازی شده وسایر وان و جکوزی‌ها با در نظر گرفتن نیاز خود سفرش دهید.

همچنین لادر جکوزی این امکان را به شما می‌دهد که مستقیما و بی واسطه وان و جکوزی خود را از کارخانه خریداری کنید.

برای ارتباط با کارشناسان فروش لادر جکوزی با شماره زیر تماس بگیرید:

 09108108121

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *