بلاگ, جکوزی, جکوزی با‌ کیفیت, جکوزی تبریز, جکوزی تهران, جکوزی شیراز, جکوزی کرج, جکوزی گیلان, جکوزی مازندران, جکوزی مشهد, خرید آنلاین جکوزی, شرکت تولید جکوزی, طراحی حمام, قیمت جکوزی, لادر جکوزی, نصب جکوزی

5 آهنگ مخصوص جکوزی

پنج آهنگ مخصوص جکوزی

وقتی خسته و مانده از تلاش روزانه به خانه پناه می‌آوری، در کمترین حالت یک دوش آب گرم و در بهترین حالت استراحت در یک جکوزی، می‌تواند تمام خستگی‌های تو را به بوته فراموشی بسپارد. اما این همه ماجرا نیست. قطعا هیچ آرامشی بدون یک موسیقی آرام کامل نمی شود. در این مقاله از لادُر، 10 آهنگ مخصوص جکوزی برایتان آماده کرده ایم. با ما همراه باشید. اما قبل از آن نگاهی به خواص درمانی موسیقی بیندازیم.

 

تاثیرات موسیقی بر مغز و افکار ما

گوش دادن به موسیقی مزایای بسیاری دارد که بیشتر ما از آن ها مطلع نیستیم. اگرچه بعضی موسیقی‌ها می‌توانند مضر باشند و به سلامت روحی و روانی شما آسیب برسانند. در واقع این شما هستید که انتخاب می‌کنید چه خوراکی برای مغز و روح خود فراهم کنید.

ترشح هورمون دوپامین

زمانی که به موسیقی مورد علاقه خود گوش می‌دهیم، هورمونی به نام دوپامین در مغزمان شروع به ترشح می‌کند. دوپامین نوعی ماده شیمیایی است که باعث احساس شادی و لذت در ما می‌شود.

 

تاثیرات متفاوت موسیقی بر هر فرد

نحوه واکنش بدن و مغز شما نسبت به ژانر خاصی از موسیقی ممکن است با فرد دیگری متفاوت باشد. بنابراین به ژانر‌های مختلف موسیقی دقت کنید و ژانر مناسب خود را پیدا کنید. ممکن است ژانری که به تمرکز شما کمک می کند باعث ایجاد اختلال در تمرکز فرد دیگری شود یا او را عصبی کند و آنچه که تمرکز آن شخص را بالا می برد ممکن است شما یا فرد دیگری را مضطرب یا عصبی کند.

 

از دیگر تاثیرات موسیقی بر مغز و افکار می‌شود به بهبود مهارت‌های حرکتی اشاره کرد. آلات موسیقی روش‌های متفاوتی برای نواختن دارند. نواختن موسیقی باعث ایجاد هماهنگی بین ذهن و مغز با عناصر فیزیکی بدن می‌شود. زمانی که شما به تنهایی در یک وان جکوزی در حالت ریلکس هستید آهنگ مخصوص جکوزی شما متفاوت از زمانی است که به همراه دوستان و یا خانواده و برای سرگرمی از آن استفاده می‌کنید.

موسیقی مانند تکه‌های پازل عمل می کند که هر کدام از آنها فقط در جای مناسب خود قرار می‌گیرند. بنابراین شما باید با انتخاب موسیقی مورد علاقه خود، جای خالی را با تکه‌های مناسب پر کنید

موسیقی درمانی چیست؟

موسیقی هنر بیان احساسات انسانی به وسیله‌ی صداهاست. مهمترین عوامل تشکیل دهنده‌ی موسیقی صدا و ریتم هستند. صدا نتیجه حرکت ارتعاشی است که توسط گوش احساس می‌شود. موسیقی درمانی، یک رابطه درمانی برای رفع نیازهای جسمی، عاطفی، شناختی و اجتماعی افراد است. هنر موسیقی را می توان بسیار گسترده دانست و از موسیقی درمانی می‌توان برای رفع نیازهای جسمی و روحی کمک گرفت.

 

مقاله پیشنهادی

درمان دیسک کمر با آب درمانی

 

در زبان فارسی به موسیقی، خنیاگری می‌گویند. خنیا از لغت پارسی خونیاک و لغت اوستایی هونواک گرفته شده اسـت. هونواک از دو بخش هو «بـه معنای نیک و خوش» و نواک «بـه معنای نوا» ساخته شده اسـت کـه مجموعا هونواک را میتوان نوای خوش معنی کرد.

گوش دادن به موسیقی فعالیت‌های خاصی در مغز ایجاد می‌کند. این فعالیت‌ها در مغز افراد با توجه به سبک موسیقی مورد علاقه‌ای که دارند مشابه هستند و تغییر نمی‌کنند. به طور مثال، انجام این واکنش‌ها در مغز فردی که علاقه‌مند به سبک سنتی است با مغز فردی که به سبک پاپ علاقه دارد، در هنگام پخش موسیقی یکسان است.

 

در ادامه، 10 آهنگ مخصوص جکوزی را برای شما آماده کرده‌ایم:

بهترین برند وان و جکوزی ایران

 

آهنگ شماره یک

آهنگ مخصوص جکوزی (موسیقی بی کلام Concierto-De-Aranjuez)

 

آهنگ شماره دو

آهنگ مخصوص جکوزی (موسیقی آرامش بخش ایرانی خواب از ناصر چشم آذر )

 

آهنگ شماره سه

آهنگ مخصوص جکوزی (موسیقی آرامش بخش ایرانی خواب از ناصر چشم آذر )

 

 

آرامش در جکوزی با موسیقی

 

آهنگ شماره چهار

آهنگ مخصوص جکوزی (موسیقی لایت و بی کلام White Guitar )

 

 

آهنگ شماره پنج

آهنگ مخصوص جکوزی (موسیقی پیانو زمستان آرام )

 

لوگوی هدر سایت لادر جکوزی

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *