بلاگ, بورس جکوزی اصفهان, بورس جکوزی در تبریز, بورس جکوزی در تهران, بورس جکوزی در شیراز, بورس جکوزی در مازندران, بورس جکوزی در مشهد, جکوزی اصفهان, جکوزی تبریز, جکوزی تهران, جکوزی شیراز, جکوزی کرج, جکوزی گیلان, جکوزی مازندران, جکوزی مشهد, خرید آنلاین جکوزی, شرکت تولید جکوزی, لادر جکوزی, نصب جکوزی

خرید مستقیم وان و جکوزی از کارخانه

وقتی شما می‌خواهید یک وان یا جکوزی برای آپارتمان، باغ یا ویلای خود تهیه کنید راههای مختلفی برای خرید آن وجود دارد. بهترین و ساده‌ترین راه برای این کار خرید مستقیم وان و جکوزی از کارخانه است. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

روش دیگر نیز خرید از فروشگاههای سطح شهر است. شاید فکر کنید با دوری از تهران، یا شهرهای بزرگ، خرید مستقیم از کارخانه مقدور نباشد. به شما این اطمینان را میدهیم که با رشد فناوری اطلاعات، امروزه شما در هر نقطه‌ای از کشور عزیزمان باشید میتوانید به راحتی و با چند کلیک از وب سایت گروه تولیدی لادر جکوزی، محصول مورد نظر خود را مشاهده، مقایسه و خرید نمائید.

 

مزایای خرید مستقیم وان و جکوزی از کارخانه

 

مزایای خرید مستقیم وان و جکوزی از کارخانه

 

خرید مستقیم جکوزی از کارخانه معمولا هزینه کمتری دارد

چون هیچ واسطه‌ای در این بین وجود ندارد. فروشندگان واسطه معمولا هزینه‌های زیادی در تجارت خود دارند که آن هزینه‌ها معمولا بر قیمت تمام شده آنها اثر افزایشی دارد. هزینه‌هایی مانند: هزینه ساختمان، نیروی انسانی، هزینه حمل‌ونقل و نگهداری، هزینه خواب سرمایه، هزینه تبلیغات و بازاریابی و غیره که باعث بالا رفتن قیمت خرید وان و جکوزی توسط فروشندگان شطح شهر می‌شود.

بیشتر مردم وقتی می‌خواهند هزینه خرید خود را کاهش دهند. اگرچه خرده فروشان و فروشگاههای وان و جکوزی، خدمات راحت‌تری را ارائه می‌دهند اما به ندرت قیمت‌شان با خرید به قیمت کارخانه قابل رقابت است و معمولا قیمت بالاتری را درخواست می کنند.

فروشگاه خرید جکوزی تهران

احتمال آسیب دیدن محصول در حمل‌ونقل کمتر است

وان یا جکوزی جزء کالاهای بزرگ در حمل و نقل محسوب می‌شود. وقتی شما یک جکوزی را به صورت مستقیم از تولیدکننده (کارخانه) سفارش می‌دهید احتمال آسیب دیدن آن در حمل‌ونقل کمتر می‌شود. برخی کالاها به دلیل اینکه توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان سعی در فروش آنها به قیمت‌های مختلفی دارند بارها دست به دست می‌شوند و این انتقالات ممکن است موجب آسیب دیدن یا خرابی کالا شود. از آنجایی که جکوزی مجموعه‌ای از قطعات شکستنی و یا خش ‌پذیر است، حتی اگر به نظر صحیح و سالم برسد ولی در واقع برخورد خشن و جابه‌جایی‌های بیش از حد باعث تضعیف شدن اجزای آن می شود که احتمالا موقع استفاده و یا نصب جکوزی یا وان و یا پس از مدت کوتاهی پس از نصب ممکن است آسیب ببینند.

 

بنر تحویل سه روزه جکوزی l111 لادر جکوزی

زمان طولانی بین تولید و مصرف

روال خرید نمایندگان فروش یا فروشگاههای سطح شهر به این صورت است که معمولا به دلیل نوسانات تورمی، تعدادی وان یا جکوزی از هر مدل یا برند خریداری و انبار می‌کنند. ممکن است بین زمان تولید تا فروش فاصله‌ای طولانی ایجاد شود. همچنین به دلیل جابجایی‌های مختلف، ممکن است کالا شکسته یا ترک بردارد. نکته حائز اهمیت آنکه، کارخانه تولید جکوزی یا وان، گارانتی محصول را از روز تولید محاسبه می‌کند ولی ممکن است شما محصولی را مدتها پس از تولید از یک فروشگاه فروش جکوزی یا وان خریداری کنید.

 

 امکان شخصی‌سازی یا لوازم جانبی اضافی در خرید مستقیم وان و جکوزی از کارخانه

 امکان شخصی‌سازی یا لوازم جانبی اضافی در خرید مستقیم وان و جکوزی از کارخانه

نکته مهمی که وجود دارد این است که در خرید مستقیم وان و جکوزی از کارخانه ممکن است شرکت تولیدکننده وان یا جکوزی، ویژگی یا لوازم جانبی اضافی را به مشتریانی که مستقیما محصولات را خریداری می‌کنند ارائه دهد. یا حتی به مشتریان ممکن است اجازه سفارشی‌سازی محصول خریداری شده را هم بدهند تا آنها کالاهای کاملا شخصی شده سفارش دهند. در حالی که فروشگاهها تمایلی به شخصی‌سازی ندارند.

گارانتی معتبر دست اول

وان و جکوزی، یک محصول تقریبا گران محسوب می‌شود و از طرفی با توجه به اینکه در معرض رطوبت و عوامل محیطی است، معیوب بودن قطعات مصرفی در آن سریعتر از محصولات دیگر خود را نشان خواهد داد. همچنین با توجه به جانمایی و هزینه‌های انتقال آن، خرابی محصول، چالشهای دردسر سازی برای شما به همراه خواهد داشت. پس باید از گارانتی و خدمات پس از فروش آن مطمئن شوید. به جرات بهترین روش اطمینان، خرید مستقیم جکوزی از کارخانه است. در این روش، شما با مدیریت فروش کارخانه در ارتباط هستید و هر مشکلی که داشته باشید، مستقیما با آنها در میان گذاشته و در زمان کوتاهتری مرتفع خواهند نمود. از سویی در بخش خدمات پس از فروش نیز شاید نیاز به تهیه یک قطعه داشته باشید که چه منبعی بهتر از خود سازنده جکوزی می‌تواند این خدمت را به شما ارائه نماید؟

بنر گاراتی 10 ساله محصولات لادر جکوزی

بنر گاراتی 10 ساله محصولات لادر جکوزی

سخن پایانی و نتیجه گیری

به طور خلاصه، خرید عمده مستقیم جکوزی از کارخانه مزایای ارزشمند بسیاری را به همراه دارد. برخی از این مزایا، کیفیت محصولات را بهبود می‌بخشد و یا به شما کمک می‌کند کالایی متناسب با نیازهای خاص خود را پیدا کرده و خرید کنید.

گروه تولیدی لادر جکوزی، با بیش از دو دهه تولید انواع وان حمام و وان جکوزی در مدلهای جکوزی آپارتمانی، جکوزی فضای باز و اسپا، تنها تولید کننده جکوزی در کشور است که فروشگاه اینترنتی وان و جکوزی خود را راه‌اندازی نموده است تا شما هموطن گرامی، به راحتی بتوانید تمامی محصولات را بصورت مستقیم از کارخانه خریداری نمائید.

یک خبر هیجان انگیز نیز برای شما داریم و آن گارانتی ده ساله جکوزیهای لادر است. این بزرگترین مزیت رقابتی شرکت لادر نسبت به دیگر ارائه دهندگان جکوزی ‌باشد.

شرکت لادر

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *