بلاگ, جکوزی, جکوزی با‌ کیفیت, حمام, دوردوشی, طراحی حمام, لادر جکوزی, نگهداری جکوزی, نگهداری حمام

حمام شیشه ای – دوردوشی چه مزایایی دارد؟

مزایای حمام شیشه ای

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی یک حمام و سرویس بهداشتی شیک بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. طراحان داخلی علاوه بر کاربردی بودن، شیک بودن را نیز در دستور کار خود قرار می‌دهند. از این رو صاحبان خانه‌ها چه کوچک و چه بزرگ، اقبال خوبی به استفاده از حمام شیشه ای یا باصطلاح رایج در بازار – دوردوشی نشان می‌دهند.

دیزاین داخلی و تجهیزات حمام شیشه ای

از حمام شیشه ای می‌توان هم در منازل با سبک دکوراسیون مدرن و هم سبک کلاسیک استفاده کرد. همچنین با توجه به تنوع ساخت این نوع حمام، می‌توانید در منازل با متراژ کم نیز از آن استفاده نمائید. در متراژهای بالاتر، دوردوشی بعنوان حمام مستر نیز به کار برده می‌شود.

اصلی‌ترین تجهیزات این نوع حمام، شیشه نشکن از نوع سکوریت و یراق آلات ضد زنگ می‌باشد. لذا حتما در زمان انتخاب و خرید به این نکات توجه کنید. علی‌الخصوص به ضد زنگ بودن یراق آلات استفاده شده دقت نمائید. معمولا این اقلام گران هستند و برخی سازندگان، با اضافه کردن برخی آپشن‌های اضافی شما را از اصل موضوع منحرف می‌کنند.

نورپردازی این مدل حمام‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد و شما می‌توانید پس از خرید به کمک لامپ‌های سقفی و چراغ دیواری و … نورپردازی مناسبی را در فضای حمام ایجاد نمایید.

گذاشتن وان در داخل این نوع حمام، زیبایی آن را دو چندان می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم از وان‌های گروه تولیدی لادر در فروشگاه اینترنتی وان و جکوزی ما دیدن نمائید.

 

مزایای استفاده از حمام شیشه ای

وقتی قصد دارید دکوراسیون حمام خود را به شیشه‌ای تغییر دهید، بسیار مهم است که بدانید این تغییر چه مزایایی برای شما خواهد داشت. در ادامه این مقاله از گروه تولیدی لادر جکوزی به این مزیت‌ها خواهیم پرداخت.

جذابیت دوردوشی

حمام‌های شیشه ای همیشه بسیار تمیز به نظر می رسند و همین موضوع باعث شیک‌تر شدن حمام‌ها می‌شود. این محفظه‌های شیشه‌ای به دلیل انعکاس نور در محیط، باعث براقتتر و زیباتر شدن سایر اجزای حمام می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم تجهیزات جانبی داخل حمام را نیز از نوع براق انتخاب کنید تا زیبایی دوچندانی به حمام شما ببخشند.

تنوع طرح بر اساس متراژ

حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام خرید تجهیزات حمام  از پرده دوش گرفته تا تجهیزات آویز، محصولاتی با تنوع کم مشاهده نمائید. درباره دوردوشی یا کابین حمام، این مساله را نخواهید داشت. انواع و طرحهای مختلفی از حمام شیشه ای در بازار وجود دارد که قطعا می‌تواند پاسخگوی سلیقه و نیاز شما باشد.

این مزیت، جایی بیشتر خود را نشان می‌دهد که شما یک حمام قدیمی دارید و توان تغییر نقشه آن را ندارید. در واقع، شما حمام شیشه ای را با وضعیت موجود تطبیق می‌دهید و نه بالعکس.

دوردوشی لادر

بهبود نمای ظاهری منزل

حمام شیشه ای نمایی کلاسیک در هر منزلی ایجاد می‌کند. اگر قصد فروش خانه‌تان را داشته باشید، در لحظه بازدید منزل، خریداران رغبت بیشتری به خرید خانه شما پیدا خواهند کرد. زیرا اکثر کسانی که خانه جدید خریداری می‌کنند، در سر نقشه تغییر حمام و سرویس بهداشتی را می‌پرورانند. لیکن این کار هم هزینه و هم زمان زیادی را از آنان صرف خواهد کرد. بالطبع، با دیدن این گزینه، رغبت بیشتری به خرید خانه شما پیدا خواهند کرد.

نیاز کم به تعمیر و نگهداری حمام شیشه ای

کابین دوش‌های شیشه ای در مقایسه با سایر تجهیزات حمام به مراقبت کمتری نیاز دارند. البته تمیز کردن آنها کمی تفاوت دارد. در هنگام خرید از نماینده فروش دوردوشی لادر، برشور طریقه نگهداری آن را بخواهید.

با دوام بودن کابین حمام شیشه ای

شیشه‌های مورد استفاده در دوردوشی حمام، گرما دیده و بسیار انعطاف پذیر می‌باشند. این شیشه‌ها بسیار به ضربه مقاوم بوده به طوری که از این حمام می‌توانید برای سالیان متوالی استفاده کنید. بهتر است به هنگام انتخاب کابین دوش، نوعی را که حداقل یک سال گارانتی دارد انتخاب کنید تا در صورت بروز مشکل در همان سال اول نسبت به تعمیر آن اقدام شود.

کلام پایانی

آیا از مدل حمام خود خسته شده اید؟ و قصد دارید تغییرات جدید در آن ایجاد کنید؟ آیا می‌خواهید بدون تغییر در فضای حمام، ظاهر آن را زیبا سازید؟

خوب بهترین و جالبترین راه برای تغییر حمام بدون تغییر در فضای حمام، استفاده از حمام شیشه ای است. امروزه کابین شیشه ای به خاطر طراحی زیبا و منحصر به فرد خود مورد توجه بسیاری از سازندگان و صاحبان خانه قرار گرفته است. این نوع کابین حمام به ایجاد یک فضای جداگانه در حمام کمک می‌کند در حقیقت این نوع حمام‌ به صورت یک پارتیشن عمل می‌کند به گونه ای که دید از  بیرون محدود می‌شود.

گروه تولیدی لادر جکوزی، تولید کننده انواع دوردوشی برای حمام، با بالاترین کیفیت با نمایندگی در استانهای تهران، البرز(کرج)، اصفهان، فارس(شیراز) و … در سراسر کشور آماده ارائه این محصولات به شما می باشد. همچنین شما می‌توانید محصولات لادر را از فروشگاه اینترنتی ما به نشانی ladorco.com  بصورت آنلاین خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی وان و جکوزی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *