بورس جکوزی در تهران, بورس جکوزی در شیراز, بورس جکوزی در کرج, بّورس جکوزی در گیلان, جکوزی, جکوزی اصفهان, جکوزی تبریز, جکوزی تهران, جکوزی شیراز, جکوزی کرج, جکوزی گیلان, جکوزی مازندران, جکوزی مشهد, خرید آنلاین جکوزی, شرکت تولید جکوزی, قیمت جکوزی, لادر جکوزی

عوامل موثر بر قیمت جکوزی

عوامل موثر بر قیمت جکوزی

تقریبا اکثر ما وقتی که می‌خواهیم یک جکوزی برای تفریح و سرگرمی گرفته تا درمان آرتروز و درمان دیسک کمر را در اینترنت جستجو کنیم، اولین کلمه یا جمله‌ای که می‌نویسیم قیمت آن محصول است. درباره محصولاتی نظیر وان و جکوزی هم همین موضوع صحت دارد. بیشترین سرچ گوگل درباره قیمت جکوزی است. در این مقاله از جکوزی لادر سعی داریم برای شما، عوامل موثر بر قیمت جکوزی را برای شما تشریح کنیم تا اگر تمایل به خرید دارید، با اطلاعات کافی نسبت به خرید اقدام نمائید. در انتها نیز شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی وان و جکوزی لادر، مشخصات کامل محصولات لادر را مشاهده، مقایسه و بصورت آنلاین سفارش دهید.

 

چه عواملی بر قیمت جکوزی تاثیر گذار است

چه عواملی بر قیمت جکوزی تاثیر می‌گذارد؟

قیمت قطعات مصرفی

در ابتدا لازم است به این نکته مهم توجه کنیم که محصولاتی مثل جکوزی، متشکل از قطعات جداگانه‌ای است که تغییرات قیمت بازار هر یک از این قطعات بر قیمت نهایی جکوزی تاثیر می‌گذارد. به طور مثال، ممکن است تغییراتی در سیاست واردات یا صادرات در کشور باعث کمیاب شدن موقت، برخی از این قطعات یا مواد اولیه شود که طبعا در این باز زمانی، شما بعنوان خریدار بهای بیشتری برای خرید جکوزی خواهید پرداخت. مخصوصا در کشور ما که سایه تحریم‌ها همیشه بر صنعت تولید و واردات تاثیر می‌گذارد این موضوع پررنگ‌تر است.

از سوی دیگر ممکن است اولویت‌های واردات در یک برحه خاص همچون شیوع پاندمی کرونا، به محصولات دیگری منتقل شود. در این زمان، معمولا دست واسطه‌ها وارد کار شده و از شرایط موجود سوء استفاده کرده و با احتکار مواد اولیه باعث کاهش موجودی بازار و در نهایت افزایش قیمت جکوزی خواهد شد.

قیمت قطعات جکوزی

تورم، همراه همیشگی تولید

متاسفانه باید گفت، افزایش بهای تمام شده یک کالا در کشور حتی گاهی از افزایش تورم هم پیشی می‌گیرد. کارخانجات تولید جکوزی، مجبورند مانند سایر تولید کنندگان برنامه مالی خود را بصورت یک دوازدهم تنظیم نمایند. به این معنی که هر ماه تاثیر تورم  را روی مواد اولیه محاسبه و بازبینی کرده و هزینه تمام شده را بر اساس تورم موجود به محصول انتقال و قیمت وان جکوزی را اعلام نمایند. از این روست که شما شاهد نوسان (عمدتا افزایش) قیمت محصولات بصورت ماهیانه خواهید بود. در اینجا لازم است به شما خریدار محترم پیشنهاد کنیم، اگر بررسی لازم برای یک محصول را از لحاظ اندازه و ابعاد و قیمت انجام داده‌اید، منتظر ثبات قیمت تا لحظه خرید نباشید و در اولین فرصت نسبت به سفارش یا خرید آنلاین جکوزی خود اقدام نمائید. تجربه خریداران جکوزی لادر، به شما می‌گوید: زمانی که جکوزی را تحویل می‌گیرند، از قیمت فعلی بازار حداقل 5 درصد ارزانتر است.

 

اثر نرخ تورم بر افزایش قیمت جکوزی

وابستگی به قیمت ارز

بسیاری از قطعات جکوزی، وارداتی است و کوچکترین نوسان در قیمت ارز، افزایش قیمت محسوسی روی محصول نهایی میگذارد. گاهی برخی از تولید کنندگان این تغییر قیمت را با تغییراتی در کیفیت مواد اولیه جبران کرده و این حس را در خریدار ایجاد می‌کنند که این قیمت به دلیل رقابت موجود در بازار است.

در هنگام خرید، حتما از نظر یک کارشناس خبره بهره‌مند شوید. افتخار گروه تولیدی لادر اینست که با راه‌اندازی واحد کنترل و تضمین کیفیت، بر رعایت تمامی موازین کیفی، تاکید ویژه‌ای دارد. ما همواره تلاش می‌کنیم، تفاوت قیمت تولید و عرضه را با تلاش بیشتر و کاهش هزینه‌های زائد جبران کنیم تا مشتریان ما، هزینه بالاتری را پرداخت نکنند و در عین حال، کالایی با کیفیت تحویل بگیرند.

خبر مهمی که می‌تواند بر این گفته ما مهر تایید بزند، افزایش طول مدت گارانتی جکوزی لادر از 5 به 10 سال بدون افزایش قیمت و در شرایط ملتهب بازار است. ما بر این باوریم که فروش آغاز ماجراست نه پایان آن. وقتی شما به ما افتخار می‌دهید و با خرید محصولات لادر وارد خانواده مشتریان ما می‌شوید، تعهد ما به شما آغاز می‌شود.

 

جنس وان جکوزی

یکی از عوامل مهم تاثیر‌گذار بر قیمت فروش جکوزی هر برند، نوع ورق استفاده شده در تهیه آنست. همانطور که در مقاله راهنمای خرید وان جکوزی خدمت شما گفتیم، وان جکوزی از مواد گوناگونی ساخته می‌شود. حتما این مقاله را بطور کامل بخوانید. بطور خلاصه، بدیهی است که وان فایبرگلاس از وان آکریلیک، ارزانتر و در عین حال از مقاومت کمتری برخوردا است.

تمامی وانهای جکوزی لادر از جنس آکریلیک ضد حساسیت و آنتی باکتریال ساخته شده و نسبت به دما و مواد شیمیایی مقاوم هستند.

خرید آنلاین جکوزی جکوزی 510 لادر

خرید آنلاین جکوزی جکوزی 510 لادر

 

واسطه‌ها عامل افزایش قیمت جکوزی

مانند هر کسب و کاری تولید و عرضه جکوزی نیز وابسته به عرضه مستقیم یا با واسطه کالا به مشتری است. وجود واسطه‌ها و هزینه‌های انبارش، نیروی انسانی و … همه و همه عواملی هستند که باید با افزایش قیمت روی وان و جکوزی جبران شده و درصد سودی نیز به واسطه تعلق بگیرد.

پس راه چاره چیست؟ تنها راه چاره برای این موضوع، خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه تولید جکوزی است. گروه تولیدی لادر، اولین و تنها تولید کننده جکوزی در کشور است که محصولات خود را از طریق فروشگاه آنلاین و همچنین بصورت حضور مشتری در محل کارخانه عرضه می‌کند. شما علاوه بر خرید از فروشگاه اینترنتی لادر، می‌توانید با هماهنگی قبلی با واحد فروش لادر، به آدرس: تهران، شهرک صنعتی صفادشت، بلوار فروردین، اول شرقی، پلاک 116 مراجعه و از نزدیک از فروشگاه لادر دیدن نموده، خرید خود را به قیمت جکوزی درب کارخانه خرید نمائید.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

داشتن گارانتی معتبر یکی از الزامات خرید هر محصولی است. خاصه که درباره جکوزی اهمیت بالاتری دارد. تصور کنید پس از خرید مشکلی برای محصول شما پیش بیاید. مشکلاتی مثل نشتی آب، عدم کارکرد موتور و … می‌تواند شما را از خرید جکوزی پشیمان نماید.

به شما این اطمینان را می‌دهیم ما در شرکت لادر، حتی بیش از شما نگران این موضوع هستیم و با راه‌اندازی واحد کنترل و تضمین کیفیت، تمامی جکوزی‌های لادر را ده سال گارانتی می‌کنیم. همچنین متعهد به تامین قطعات مصرفی جکوزی شما هستیم.

گارانتب ده ساله جکوزی لادر

آپشن‌های جکوزی

عامل دیگری که در این مقاله به آن می‌پردازیم، آپشنهای انتخابی جکوزی است. مواردی مانند موتور بلوئر، هالوژن، سیستم صوتی  و … معمولا بصورت عمومی روی تمامی محصولات عرضه نمی‌شود. لیکن شما می‌توانید این موارد را در هنگام خرید به جکوزی خود اضافه کنید که طبیعتا روی قیمت جکوزی شما تاثیر خواهد داشت.

 امکان شخصی‌سازی یا لوازم جانبی اضافی در خرید مستقیم وان و جکوزی از کارخانه

 

سخن پایانی

قطعا موارد فوق تمامی عوامل تاثیرگذار بر قیمت جکوزی نیست ولی سعی کردیم، موارد عمده را بیان کنیم. گروه تولیدی یک راهکار مهم نیز برای استعلام قیمت جکوزی در اختیار شما گذاشته است و آن امکان دریافت مشاوره قبل از خرید است. به راحتی با استفاده از ویجت چت آنلاین وبسایت لادر یا پیج اینستاگرام لادر جکوزی می‌توانید، شماره تماس خود را بگذارید تا کارشناسان فروش لادر با شما تماس گرفته و مشاوره لازم در این خصوص را به شما ارائه نمایند.

شرکت لادر

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *