بازسازی ساختمان, بلاگ, بورس جکوزی در تهران, بورس جکوزی در کرج, تعمیر جکوزی, جکوزی, جکوزی 4 نفره, جکوزی 6 نفره, جکوزی ارزان, جکوزی با‌ کیفیت, جکوزی دو نفره, جکوزی سه نفره, جکوزی کرج, جکوزی گیلان, جکوزی مشهد, خرید آنلاین جکوزی, خرید تجهیزات جکوزی, شرکت تولید جکوزی, لادر جکوزی, نصب جکوزی, نگهداری جکوزی

خصوصیات شاسی جکوزی

شاسی-جکوزی

شاسی جکوزی در واقع اشاره به اسکلت کلی کار دارد. شاسی به چارچوب فلزی گفته می شود که جکوزی را بر روی آن قرارمی دهند و در واقع شاسی شکل و مقاومت جکوزی را حفظ می کند. معمولا شاسی ها از ورقه های گالوانیزه یا تمام استیل تهیه می شوند که خاصیت ضد زنگ و ضد پوسیدگی و خوردگی دارند. همچنین توان بالایی در برابر وزن های سنگین دارند. معمولا در قسمت های پایه شاسی قابلیت تنظیم ارتفاع وجود دارد.در ادامه این مقاله به اهمیت شاسی در ساخت و تولید یک جکوزی میپردازیم.

اهمیت شاسی‌ جکوزی

شاسی یک نقش بسیار مهم در عملکرد و کیفیت یک جکوزی دارد. شاسی جکوزی نقش اصلی در ایجاد استحکام و پایداری ساختار جکوزی دارد. برخلاف محصولات دیگر، جکوزی‌ها وزن زیادی را تحمل میکنند. از وزن آب پر شده داخل جکوزی گرفته تا وزن دینامیکی که در اثر حرکت آب و استفاده‌کننده‌ها، همگی وزن جکوزی را افزایش می‌دهند. نکته حائز اهمیت آنکه در برخی محصولات مثل جکوزیهای 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره و بالاتر از آن، نیروهای بسایر زیادی در اثر حرکت افراد حاصل می‌شود. در نتیجه، شاسی قوی و پایداری ضروری است تا وزن جکوزی را تحمل کند و به دوام ساختار آن کمک کند.

شاسی جکوزی از چه موادی تشکیل شده است؟

شاسی جکوزی از مواد مقاومی مانند فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شود. طراحی شاسی شامل قوس‌ها و تیرهای تقویت شده است که به عنوان ستون‌های پشتیبان عمل می‌کنند و وزن جکوزی را توزیع می‌کنند. این سازه،  ساختار محکم و پایداری را در برابر فشار آب و نیروهای خارجی فراهم می‌کند.

 

یک شاسی چه نقشی در تولید و کیفیت جکوزی دارد؟

جنس و نوع شاسی میتواند اهمیت بسزایی در کیفیت یک جکوزی داشته باشد، برخی از نقش‌های مهم شاسی در جکوزی عبارتند از:

اهمیت-شاسی-جکوزی

نقش شاسی جکوزی

پشتیبانی از تجهیزات

شاسی جکوزی به عنوان پایه و ساختار اصلی، تجهیزات داخلی مانند سیستم‌های تصفیه آب، پمپ‌ها، ماساژورها و سیستم‌های الکتریکی را حفاظت می‌کند. این شاسی باید بتواند وزن این تجهیزات را تحمل کند و از ثبات و عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل کند.

ایجاد راحتی

شاسی باید به کاربران جکوزی، راحتی لازم را ارائه دهد. با انتخاب مواد مناسب و طراحی صحیح، شاسی می‌تواند از تکانها و ارتعاشات ناشی از استفاده و حرکت در جکوزی جلوگیری کند و به کاربران تجربه آرامش بیشتری بدهد.

ایجاد عایق حرارتی

شاسی به عنوان یک بخش از ساختار جکوزی، می‌تواند به عنوان عایق حرارتی عمل کند. با استفاده از مواد مناسب، شاسی می‌تواند حرارت داخل جکوزی را حفظ و از تلف کردن انرژی درون جکوزی پیشگیری نماید.

امکان تعمیر و نگهداری

شاسی باید طوری طراحی شود که امکان تعمیر و نگهداری آسان از قسمت‌های داخلی جکوزی را فراهم کند. این شامل دسترسی آسان به لوله‌ها، سیستم‌های الکتریکی و تجهیزات دیگر است که به صورت منظم نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

مقاومت در برابر عوامل زیستی

شاسی جکوزی باید مقاومت در برابر عوامل محیطی چون سرما، گرما، رطوبت و … را دارا باشد.

ویژگی‌های شاسی یک جکوزی خوب

ویژگی-های-شاسی-جکوزی

ویژگی های یک شاسی خوب

شاسی یک جکوزی خوب شامل ویژگی‌های زیر می‌شود:

مواد ساخت شاسی جکوزی

مواد تشکیل دهنده شاسی جکوزی باید از موادی مقاوم مانند فولاد، آلومینیوم یا کامپوزیت تشکیل شده باشد. در ساخت جکوزیهای لادر به این نکته توجه شده و شاسی‌های تولیدی محصولات لادر جکوزی از استیل ضد زنگ و  با جوشکاری آرگون استفاده می‌شود.

ساختار و طراحی

شاسی یک جکوزی خوب باید دارای ساختاری محکم و پایدار باشد. طراحی شاسی باید به گونه‌ای باشد که به شدت وزن آب و افراد درون جکوزی را تحمل کند. همانطور که گفته شد شاسی باید از جنس فولاد یا آلومینیوم یا مواد مقاوم دیگر باشد و نیز دارای قوس‌ها و تیرهای تقویت شده‌ای برای افزایش استحکام باشد.

عایق‌بندی شاسی جکوزی

یک جکوزی خوب باید دارای سیستم عایق‌بندی قوی باشد تا حرارت داخل جکوزی به بیرون درز نکند و از اتلاف انرژی پیشگیری شود. نقش شاسی در حفظ انرژی مهم است. قطعا استفاده از مواد با ظرفیت گرمایی پایین به این اتلاف انرژی کمک خواهد کرد.

مقاومت در برابر آب

آب یکی از عوامل از بین برنده هر فلزی است. نفوذ آب باعث اکسیداسیون فلز شده و به مرور خوردگی ناشی از آن ساختار سازه را از بین می برد. خاصه که در جکوزی، که در معرض دائمی آب و مواد شیمیایی مثل مواد شوینده قرار دارد این مشکل به مراتب بدتر خواهد بود. برای پیشگیری از این موضوع، استفاده از مواد اولیه ضد زنگ و ضد خوردگی یا پوششهای ضد خوردگی حیاتی است. لازم است به این نکته توجه کنید که هزینه‌های تعمیر و نگهداری، به مراتب بیشتر از افزایش قیمت تمام شده مصرف مواد اولیه با کیفیت است.

جنس شاسی جکوزی

1- آهن ضد زنگ با رنگ کوره ای

2- استیل 304 با شاسی پیچ و مهره ای و استیل 304 با شاسی جوشکاری شده

جنس شاسی‌های لادر از چیست؟

همانطور که گفتیم شاسی، چارچوبی فلزی است که وان و جکوزی روی آن سوار می‌شود. شاسی محصولات لادر جکوزی از جنس گالوانیزه، ضد زنگ و خوردگی می‌باشد.

سخن پایانی:

به طور کلی، شاسی قوی و پایدار باعث افزایش دوام جکوزی می‌شود و در عین حال، امکان ایجاد تنوع در تنظیمات و ویژگی‌های جکوزی را فراهم می‌کند. بنابراین، شاسی به عنوان یکی از اجزای اصلی جکوزی، نقش بسیار مهمی در کیفیت و عملکرد آن دارد. ما در لادر جکوزی از اهمیت یک شاسی قوی و نقش مهم آن در کیفیت جکوزی‌های خود کاملا آگاه هستیم و رسالت خود را بر کیفیت هر چه بیشتر محصولات و ارائه خدماتی در خور و شایسته مشتریان عزیزمان می‌دانیم. ممنون که در این مقاله با ما همراه بودید.

 

لوگوی هدر سایت لادر جکوزی

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی خرید انوان وان جکوزی به پیج اینستاگرام لادر جکوزی مراجعه کنید.تعمیر و فروش شاسی وان و جکوزی ،تعمیرات انواع وان ، جکوزی ، سونا جکوزی و کابین دوش در تمام نقاط کشور با قطعات اورجینال توسط گروه فنی و مهندسی لادر فقط با یک تماس با کارشناسان ما.خبر خوب اینکه شما می‌توانید برای انتخابی با خیال آسوده انواع وان و جکوزی خود را مستقیما از درب کارخانه سفارش دهید. ما در کنار شما خواهیم بود تا لذتی خاطره انگیز برای خود و عزیزانتان را رقم بزنید.

09108108121 : تماس با کارشناسان لادر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *