جکوزی, آب‌درمانی, بورس جکوزی در تهران, جکوزی اسپا, جکوزی با‌ کیفیت, خرید آنلاین جکوزی, شرکت تولید جکوزی

جکوزی برای ورزشکاران

استفاده-از-جکوزی-برای-ورزشکاران

 

اهمیت استفاده از جکوزی برای ورزشکاران و عزیزانی که فعالیت بدنی زیادی دارند، یا تمرینهای سختی انجام می‌دهند و به دنبال بهترین راه‌ها برای ریکاوری بعد از تمرین هستند، امروزه به مراتب بیشتر احساس می‌شود، تا حس شادابی و آمادگی برای ورزش را برای آنها فراهم آورد. درواقع درمان‌های ریکاوری و پیشگیری از آسیب به اندازه تمرین مهم هستند تا بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید.

درادامه این مقاله به طور جامع به بررسی فواید شگفت انگیز جکوزی برای ورزشکاران میپردازیم. چنانچه علاقمند به این موضوع هستید با لادر جکوزی همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید به پیج اینستاگرام لادرجکوزی  مراجعه کنید تا با امکانات فوق العاده جکوزی‌ها از نزدیک آشنا شوید. همچنین می‌توانید با شماره زیر با کارشناسان مجرب ما در ارتباط بوده و انتخابی اصلح‌تر و مناسب نیاز خود برای خرید جکوزی داشته باشید.

09108108121 : تماس با کارشناسان لادر

 

جکوزی چیست؟

جکوزی نام برندی است که اولین بار اقدام به تولید وان‌های دارای جت و پمپ‌های پیشران آب کرده است. کار اصلی جکوزی، ماساژ و بازیابی عضلات و ماهیچه و کمک به رفع خستگی ذهنی و فیزیکی، توسط فشار و جریان آب گرم است.

درواقع جکوزی به یک محیط گرم و تنها یا به همراه دیگر افراد بازدید کننده دسترسی دارد. این محیط معمولاً با آب داغ پر شده است که توسط سیستم گرمایی نگهداری می‌شود. این ویژگی‌ها باعث ایجاد یک تجربه آرامش‌بخش و بهداشتی می‌شوند.

استفاده از جکوزی در باشگاهها  و مهیا بودن جکوزی برای ورزشکاران علاوه بر ایجاد آرامش و تسکین دردهای عضلانی و استخوانی، در بهبود عملکرد عضلات، کاهش درد مفاصل و تنظیم خواب موثر است. استفاده کنندگان از جکوزی در داخل آن قرار می­گیرند و اعضاء بدن خود را به تناوب در مسیر فواره­های زیر آب قرار می­دهند.

 

فواید جکوزی برای ورزشکاران

فواید-جکوزی-برای-ورزشکاران

مزایای استفاده از جکوزی برای ورزشکاران

 

1- کمک به ریکاوری ورزش :

جکوزی برای عضلات و مفاصل ما معجزه می کند. هنگامی که بدن ما تحت گرمای زیاد و فشار آب جکوزی قرار می گیرد و ضربان قلب ما افزایش می یابد، گردش خون را افزایش می‌دهیم و اندورفین ترشح می‌کنیم. جریان خون بهتر، حجم بیشتری از اکسیژن را به بدن شما منتقل می‌کند. بدن با اکسیژن به خوبی به جایگزینی سلول‌های فرسوده کمک می ‌ند. اندورفین‌ها مسکن‌های طبیعی بدن هستند.

 

2- از بین بردن استرس :

هنگامی که بدن ما تحت سطوح بالایی از استرس قرار می‌گیرد، هورمونی به نام کورتیزول ترشح می‌کند. این هورمون سیستم هشدار داخلی طبیعی بدن برای استرس است.

اگرچه کورتیزول برای کاهش التهاب ماهیچه ها و تنظیم فشار خون شما مفید است، اما مصرف بیش از حد آن می‌تواند برای سلامتی ما مشکلاتی ایجاد کند. داشتن سطوح بالای کورتیزول می‌تواند منجر به افزایش سریع وزن و حتی دیابت شود.

 

3- اهمیت جکوزی برای ورزشکاران در بهبود سلامت مغز  :

آرامش، کاهش اضطراب و خلق و خوی بهتر تنها مزایایی نیست که فرد می‌تواند از یک جکوزی آبگرم یا سونا عرق عمیق دریافت کند. افرادی که ۴ تا ۷ بار در هفته به مدت ۱۵ دقیقه از سونا یا جکوزی استفاده می‌کنند، خطر ابتلا به آلزایمر و زوال عقل را کاهش می دهند.

 

4- سم زدائی پوست :

آبگرم یکی از قدیمی ترین راهکارهای زیبایی و سلامتی برای پاکسازی پوست است. هنگامی که بدن شروع به تولید عرق می کند، پوست پاک و سلول های مرده پوست جایگزین می شود. عرق کردن، باکتری ها را از لایه اپیدرمی و مجاری عرق پاک می کند.

 

5- بهبود سیستم ایمنی :

بخار آب گرم جکوزی واکنشی شبیه تب در بدن ما ایجاد می‌کند. تب ، مکانیسم بدن برای تقویت و تسریع پاسخ ایمنی است.پس سیستم ایمنی را تقویت و هنگامی که با فواید سم‌زدایی از عرق عمیق ترکیب شود، مقاومت در برابر بیماری‌ها  افزایش می‌یابد.

 

6- بهبود و افزایش کیفیت خواب عمیقتر :

جکوزی برای ورزشکاران راهی عالی برای استراحت و زندگی بدون استرس است. با افزایش گرمای ملایم بخار در جکوزی، بدن شما شروع به تولید اندورفین می کند و بلافاصله وارد حالت آرامش می شود. همانطور که اندورفین ها شروع به از بین رفتن می کنند و دمای بدن در طول شب کاهش می‌یابد، هنگام خواب، بدن شما به اوج آرامش خود رسیده است.

 

7- جکوزی برای ورزشکاران و معجزه کاهش وزن  :

افزایش سرعت متابولیسم و فرآیند تعریق ناشی از جکوزی مقدار قابل توجهی انرژی مصرف می‌کند. این انرژی از تجزیه پروتئین‌ها، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها در عملکردی بدن که کالری‌ها را می‌سوزاند، به دست می‌آید که در دراز مدت، راهی عالی برای سوزاندن کالری اضافی است، اما برای کاهش وزن به تنهایی روی آن سرمایه گذاری نکنید.

8- افزایش عملکرد هورمون‌ها :

آب داغ جکوزی برای ورزشکاران ترشح هورمون‌هایی مانند تستوسترون که برای بهبود عملکرد ورزشی حیاتی هستند، را افزایش می‌دهد.

 

9- افزایش سنتز پروتئین :

گرمای آب جکوزی به افزایش تولید پروتئین در بدن ، ساخت (و بازسازی) عضله به ورزشکاران کمک می‌کند.

 

10- تشکیل اسید لاکتیک :

اسید لاکتیک در طول تمرین در عضلات تولید و با افزایش تمرینات به ساخت خود ادامه می‌دهد.  استفاده از جکوزی برای ورزشکاران و عزیزانی که رژیم تمرینی جدی دارند، تجمع اسید لاکتیک می‌تواند منجر به درد شدید عضلات شود.

گرما باعث گشاد شدن رگ‌های خونی و به نوبه خود جریان خون را افزایش می‌دهد که باعث حذف سریع مواد زائد متابولیک از جمله تجمع اسید لاکتیک در عضلات می‌شود.

 

11- کمک به کاهش التهاب :

پس از یک جلسه سنگین تمرین قدرتی، درد عضلات و همچنین مفاصل، رباط ها و تاندون‌ها می‌توانند ملتهب شوند. استفاده از جکوزی آبگرم بعد از تمرین می‌تواند به کاهش این التهاب کمک کند.

 

12- کمک به کاهش فشار خون :

استفاده از جکوزی همراه با سلامت قلب و عروق، فشار خون شما را کم می‌کند.

 

13- کمک به کاهش علائم آسم :

افراد مبتلا به آسم با استفاده از جکوزی و سونا برخی علائم خود را تسکین پیدا می‌دهند. همچنین به باز کردن مجاری تنفسی، شل‌شدن خلط کمک می‌کند.

 

ممنوعیات استفاده از جکوزی برای ورزشکاران در باشگاه‌

 

ممنوعیات-استفاده-از-جکوزی-برای-ورزشکاران

ممنوعیات استفاده از جکوزی

 

در صورتی که علائم زیر را داشتید، باید فوراً از جکوزی خارج شوید:

  • سبکی سر، سرگیجه
  • حالت تهوع بعد از استفاده از جکوزی برای ورزشکاران در باشگاه
  • قرمزی پوست
  • تنگی نفس بدلیل استفاده از جکوزی برای ورزشکاران در باشگاه

 

مزایای خرید جکوزی از شرکت لادر جکوزی

1-مشاوره رایگان

2-تحویل فوری

3-گارانتی 10 ساله

4-ارسال به سراسر کشور نصب توسط کارشناسان

5- خرید بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه

 

جکوزی

مزایای خرید جکوزی از بهترین تولید کننده جکوزی در ایران

 

سخن پایانی:

شرکت لادر جکوزی توانسته با طراحی زیبا و کیفیت عالی استفاده از جکوزی در باشگاه را برای صاحبان باشگا‌ها و ورزشکاران عزیز تبدیل به یک مزیت و ایجاد خاطره‌ای بیادماندنی کند. شما میتوانید با توجه به نیاز باشگاهتان از لادر جکوزی یک جکوزی سفاشی سازی شده بگیرید، برای این کار با شماره کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس کارخانه: 02165429700

شماره تماس کارشناسان فروش لادر: 09108108121

لادر-جکوزی

                                                         بهترین تولید کننده وان و جکوزی در کشور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + دوازده =