آب‌درمانی, بورس جکوزی در تهران, بورس جکوزی در کرج, جکوزی, جکوزی ارزان, جکوزی اصفهان, جکوزی تهران, جکوزی دو نفره, جکوزی کرج, حمام, خرید آنلاین جکوزی, خرید تجهیزات جکوزی, شرکت تولید جکوزی, طراحی حمام, لادر جکوزی, نصب جکوزی, نگهداری جکوزی, نگهداری حمام, وان جکوزی

مزایای استفاده از جکوزی برای ذهن و بدن

مزایای استفاده از جکوزی برای ذهن و بدن

بعد از یک روز سخت و طولانی، ممکن است برای لحظه‌هایی استفاده از جکوزی برای ذهن و بدن تنها راهی باشد که برای رها شدن به آن نیاز دارید. جدای از کمک به شما در آرامش، مزایای دیگری نیز دارد. با ما همراه باشید تا با فواید جکوزی و نکات استفاده ازجکوزی برای ذهن و بدن بیشتر آشنا شوید.

مزایای استفاده از جکوزی برای ذهن و بدن

استفاده-از-جکوزی-برای-ذهن و بدن

مزایای استفاده از جکوزی برای ذهن و بدن

تاثیر کاهش استرس با  استفاده از جکوزی برای ذهن

یکی از بارز ترین مزایای جکوزی، پتانسیل کمک به کاهش تنش‌ها و خستگی‌هایی است که در طول روز به وجود می‌آیند. اثر تسکین‌دهنده آب گرم جکوزی برای ذهن و بدن شما در کنار  عمل ماساژ به کاهش استرس فیزیکی، عاطفی و روانی کمک می کند.درمان استرس با جکوزی یکی از پیشنهادات متخصصین روانشناسی به بیماران خود است.

آرامش عضلانی

آب گرم و ماساژ جت های جکوزی، راهی موثر برای کمک به آرامش، تسکین عضلات سفت و منقبض و کاهش درد است. استفاده از جکوزی، قبل از ورزش خطر آسیب را کاهش می دهد.

 کمک به کاهش وزن

بله! شما با نشستن در جکوزی کالری می‌سوزانید و هرچه جکوزی و وان حمام داغ‌تر باشد کالری بیشتری می‌سوزانید.درواقع شما میتوانید کاهش وزن با جکوزی و سونا را در باشگاه یا منزل خود تجربه کرده و به دیگران نیز پیشنهاد دهید.

کاهش-وزن-با-استفاده-از-جکوزی

استفاده از جکوزی برای کاهش وزن

​​​​​​​بهبود کیفیت خواب با استفاده از جکوزی برای ذهن و بدن

یکی از بهترین فواید استفاده از جکوزی گرم این است که می‌تواند کیفیت خواب شما را بهبود بخشد. هنگامی که شما در جکوزی  داغ هستید دمای بدن شما بالا می‌رود و وقتی که بیرون بیایید دمای بدنتان به سرعت پایین می‌آید.از اینرو استفاده از جکوزی برای ذهن و بدن و در نهایت کیفیت خواب شما بسیارکارساز خواهد بود.

 تسکین دردهای قاعدگی

استفاده از جکوزی داغ دردهای دوران قاعدگی را با افزایش جریان خون به لگن و شل کردن ماهیچه‌های اطراف رحم آسان‌تر می‌کند. اگر چه یک پد گرمایشی می‌تواند با گرم کردن، کمی به شما کمک کند علاوه بر داشتن جلسات منظم جکوزی برای ذهن، پیوستگی استفاده از جکوزی برای بدن کمک بسیاری در درمان جسم و روحیه شما دارد و براحتی دمای مرکزی بدن را افزایش و گردش خون شما را بهبود بخشد. ​

برای تسکین بیشتر سعی کنید روغن اسانس اسطوخودوس را به وان اضافه کنید. مطالعات نشان می‌دهد که روغن اسطوخودوس آرامش بخش است که به ویژه می‌تواند در دوران قاعدگی مفید باشد. ​

بهبود سلامت قلب و عروق

استراحت در جکوزی می تواند ضربان قلب شما را افزایش و فشار خون را کاهش دهد. بر اساس یک مطالعه در سال 2016، غوطه وری در آب داغ ممکن است اثرات قوی بر عملکرد عروق و فشار خون داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که غوطه ور شدن در وان  یا جکوزی آب گرم به مدت 10 دقیقه فشار خون را کاهش می دهد و احتمالاً برای اکثر افراد مبتلا به فشار خون بالا بی خطر است.

بهبود حساسیت به انسولین

برخی از محققان این فرضیه را مطرح می کنند که داشتن جلسات منظم در استفاده از جکوزی برای بدن ممکن است، حساسیت به انسولین را بهبود بخشد و برای مدیریت دیابت مفید باشد.

 کاهش درد مفاصل

جکوزی داغ می‌تواند درد مفاصل را خیلی زود تسکین دهد. البته این یک راه‌حل موقتی است. اگر سن شما ۷۰ سال یا بالاتر باشد و یا مشکل قلبی دارید، باید قبل از نشستن داخل جکوزی داغ با پزشک خود مشورت کنید. ​

 

 پاکسازی سینوس‌ها

اگر با داشتن سرماخوردگی یا سرفه‌کردن، جکوزی یا دوش آب داغ بگیرید، ممکن است متوجه تسکین موقتی در علائم سرماخوردگی‌تان شده باشید و ممکن است هنگام بیرون آمدن از جکوزی داغ متوجه شده‌اید که آب بینی‌تان مانند یک شیر آب به پایین سرازیر شده است! این بخاطر این است که بخار داغ، گرفتگی در مجاری بینی شما را کاملا از بین برده است.

 آرامش‌بخش واژن

از دیگر مزایای استفاده از جکوزی برای ذهن و بدن  آرامش بخشیدن به واژن است. هر شخصی در طول زندگی خود، تا زمانی که مزایای جکوزی داغ را کشف نکرده باشد، حداقل یک بار مشکلاتی درباره‌ی اندام‌ خصوصی‌اش تجربه کرده است.
جکوزی داغ می‌تواند دید و چشم‌انداز شما را نسبت به زندگی با تسکین دادن اندام‌های جنسی و یا ناحیه مقعدی تغییر دهد. شما به‌سادگی، فقط جکوزی خود رو با آب داغ پر می‌کنید. به توصیه دکتر خود می‌توانید مقداری نمک یا دارو به آن اضافه کنید. سپس به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه خود را در جکوزی یا  وان  داغ رها کنید و بعد به آرامی خود را با یک حوله نرم خشک کنید.

کمک به کاهش علائم افسردگی

اگر به طور مرتب حمام می‌کنید، احتمالا می‌دانید که استفاده از جکوزی برای ذهن و بدن، آن هم با آب داغ می‌تواند استرس شما را تسکین دهد و شما را آرام کند. جکوزی‌های بسیار گرم نیز می‌توانند به رفع علائم افسردگی شدید کمک کنند. ​

 

تقویت ‌ذهن آگاهی 

ذهن آگاهی این است که به کنترل افکار خود بپردازیم، نه اینکه اجازه دهیم افکارمان پریشان و غیرقابل کنترل شود.

تمرین مراقبه با ذهن آگاهی فواید زیادی دارد از جمله کاهش استرس و اضطراب. اما بسیاری از مردم ، نشستن در ژست بودا و مدیتیشن در زمین خشک را خیلی سخت و دشوار می‌دانند. ​

در واقع  استفاده از جکوزی برای ذهن می‌تواند مکان ایده‌آلی برای یادگیری تمرین مدیتیشن باشد. ​

  • آب‌گرم جکوزی برای ذهن و به آرامش بخشیدن به آشفتگی‌های آن کمک می‌کند. ​
  • حمام جایی در خانه است که ما، در آن با تکنولوژی یا اعضای خانواده‌مان ارتباطی نداریم و راحت‌تر می‌توانیم مدیتیشن انجام دهیم.
  • به علاوه، مدیتیشن در یک محیط آشنا می‌تواند ذهن را برای توجه کردن به زمان حال سوق دهد.
تقویت ‌ذهن آگاهی 

استفاده از جکوزی برای ذهن

تنها نکته این است که آب جکوزی نباید خیلی داغ باشد که باعث شود شما به خواب بروید. و اگر خیلی خسته هستید آن را امتحان نکنید!
استفاده از جکوزی برای ذهن را چندین بار  تمرین کنید تا سطح تمرکز و شادی خود را افزایش دهید و از زندگی لذت بیشتری ببرید!

 

ممنوعیات استفاده از جکوزی برای بدن

اگر در مورد استفاده از جکوزی نگران هستید، بهتر است با پزشک خود صحبت کنید. این امر به ویژه در شرایط زیر مهم است:

بیماری قلبی: استفاده از جکوزی می تواند بر ضربان قلب و فشار خون تأثیر بگذارد. این موضوع برای افراد مبتلا به مشکلات قلبی عروقی حائز اهمیت است.

بارداری:گرم شدن بیش از حد در دوران بارداری می تواند برای شما و کودکتان مضر باشد.

آسیب های پوستی:بهتر است صبر کنید تا بریدگی ها و زخم های باز بهبود یابد تا خطر تحریک و عفونت کاهش یابد.

فشار خون پایین:اگر مستعد سبکی سر یا غش هستید، احتمالاً باید از جکوزی خودداری کنید زیرا آب داغ فشار خون شما را بیشتر کاهش می دهد.

عفونت دستگاه ادراری: قرار گرفتن در معرض آب داغ، هنگامی که به عفونت ادراری دچار هستید، علائم شما را بدتر می کند.

 

سخن پایانی:

همانطور که پیش تر گفتیم استفاده منظم از جکوزی برای ذهن و بدن چندین فواید مانند آرامش عضلات، تسکین درد و بهبود خواب را به همراه دارد. اگر مشکلات سلامتی مانند بیماری قلبی دارید با پزشک خود مشورت کنید. همچنین اگر در دوران بارداری هستید یا اگر پوست آسیب دیده دارید، باید از جکوزی پرهیز کنید. شما می توانید با مراجعه به وبسایت یا پیج اینستاگرام لادر از امکانات فوق العاده جکوزی‌ها نهایت استفاده را ببرید و تصیم آگاهانه‌تری برای خرید خود داشته باشید.

ما در شرکت لادر جکوزی بر آن هستیم تا علاوه بر خدماتی در خور و شایسته مشتریمان، با آنها در مسیر راحتی هر چه بهتر و رهایی از دغدهای روزانه و مشکلات روحی و جسمی از جمله استرس و اضافه وزن، حتی شده برای لحظاتی حس آرامش و ارزشمندی را که شما لایق آن هستید را پیشکش شما کنیم، تا با انرژی بیشتر و هدفی والاتر به زندگی خود ادامه دهید و از آن لذت ببرید!

 

لوگوی فوتر سایت لادر جکوزی

09108108121 : تماس با کارشناسان لادر

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *