رَخت‌ها را بِکَنیم، آب در یک قدمی است...

رَخت‌ها را بِکَنیم، آب در یک قدمی است...

7272979
0912

مطالب

جکوزی, تعمیر جکوزی, جکوزی 4 نفره, جکوزی 6 نفره, جکوزی با‌ کیفیت, جکوزی تبریز, جکوزی دو نفره, جکوزی دو نفره, جکوزی سه نفره, جکوزی کرج, خرید آنلاین جکوزی, خرید تجهیزات جکوزی, شرکت تولید جکوزی, قیمت جکوزی, لادر جکوزی, نصب جکوزی, نگهداری جکوزی, وان جکوزی

تعمیرات وان جکوزی

تعمیرات-وان-جکوزی

امروزه وان جکوزی  از جمله امکاناتی است که داشتنش در اکثر خانه ها به یک نیاز تبدیل شده است و جالبتر آن که این محصول، بسیار محبوب شده است. وان و جکوزی با ارائه امکاناتی مانند: آب‌گرم، ماساژ و سایر ویژگی‌ ها، به شما اجازه می ‌دهد تا در خانه به صورت راحت و آرامش بخشی استراحت کنید.

در این مطلب، به بررسی انواع وان جکوزی، نگهداری و چگونگی تعمیرات وان جکوزی پرداخته خواهد شد. پس پیشنهاد می کنیم در ادامه، همراه ما باشید.

 

وان جکوزی چیست؟

نوعی وان آب گرم است که از جت های آب برای ایجاد احساساتی شبیه ماساژ و همچنین آرامش استفاده می کند. آن دسته از دوستانی که به داشتن هر دوی وان و جکوزی علاقه دارند، می‌توانند با خرید وان جکوزی دار با یک تیر چند نشان بزنند، به گونه‌ای که هم در خانه خود وان داشته باشند و هم جکوزی. این نوع وان می تواند مکانی ایده آل برای هر کسی که به دنبال آرامش و استراحت است، فراهم کند.

وان-جکوزی-چیست؟

وان جکوزی

 رفتن در زیر آب گرم جکوزی یک فضای آرام بخش را به شما هدیه می دهد مخصوصا هنگامی که از مهمانی های شلوغ و یا سفرهای کاری خسته کننده برمی گردید محیطی آرام با آب گرم تمامی خستگی ها را از تنتان بیرون خواهد کشید.

بعد از تصمیم گرفتن برای خرید هر نوع وان جکوزی میتوانید روی کارشناسان لادر حساب کنید. آنان با توجه به شرایط و نیاز شما پیشنهاداتی به شما ارائه میکنند. در صورت داشتن سوالات بیشتر می توانید با کارشناسان لادر تماس بگیرید.

شماره تماس کارشناسان فروش لادر: 09108108121

تفاوت وان و وان جکوزی

اندازه وان‌ها استاندارد و معادل قد انسان بالغ را هستند. همچنین می‌توان در آنها آب را نگه داشت و مانند یک استخر کوچک از آن استفاده کرد. وان جکوزی نسل جدید و با قابلیت های بیشتر وان ها هستند. در وان جکوزی شاهد چند پمپ فشار هستیم و به موجب آن آب با فشار از پمپ ها خارج می شود و حالتی مشابه ماساژ را ایجاد میکند. اندازه وان جکوزی نیز می تواند متفاوت باشد.

وان جکوزی برای چه استفاده می شود؟

پیش از خرید وان جکوزی باید ببینید چه می خواهید. برخی از دلایل نصب آن عبارتند از:

  • درمان استرس و دردها با ابعاد وان جکوزی
  • افزایش راحتی و فضای بهتر حمام
  • افزایش ارزش ملک با امکان وان جکوزی
  • افزودن بخشی جالب به خانه
  • برای سرگرمی با دوستان و خانواده در داخل یا بیرون خانه

بعد از مشخص کردن مهم ترین دلیل برای خرید وان جکوزی می توانید بر اساس نیازتان نوع آن را انتخاب کنید.

ابعاد وان جکوزی

وان جکوزی‌ها در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می شوند و بسته به فضای خود می توانید اندازه مناسب را انتخاب کنید. ابعاد وان جکوزی‌های مستطیلی را به طور کلی می توان به کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم کرد. علاوه این وان جکوزی‌های مستطیل شکل، وان جکوزی به شکل گوشه و گرد نیز تولید می شود. وان جکوزی گرد لوکس‌تر بوده و فضای بیشتری را نیاز دارد.

علاوه بر تفاوت در شکل، وان جکوزی ها به صورت تک نفره و دونفره در بازار وجود دارند. به حتم وان جکوزی دو نفره دارای اندازه ای بزرگ تر بوده و فضای بیشتری را نیاز دارد. طول وان جکوزی ها از ۱۲۰ تا بیش از ۲۰۰ سانتی متر متفاوت می باشد و عرض آنها نیز حداقل برابر ۷۰ سانت می باشد. علاوه بر وان جکوزی های تک و دو نفره، وان جکوزی های چند نفره نیز با طراحی و سایزهای مختلف موجود است و در صورت تمایل می توانید از آنها استفاده کنید.

برای انتخاب اندازه وان جکوزی، به فضای حمام خود نگاه کنید و متناسب با نقشه حمام خانه تان، وان جکوزی مناسب را انتخاب کنید. اگر قصد دارید وان جکوزی را در گوشه قرار دهید نیز می توانید از مدل وان جکوزی گوشه استفاده کنید و فضای کمتری را اشغال کنید.

ابعاد-وان-جکوزی

اندازه وان جکوزی‌ها

انواع وان جکوزی

انواع مختلف وان جکوزی را می توان داخل و بیرون خانه استفاده کرد.

وان جکوزی ویرپول

این وان آب و هوا را از طریق جت هایی که در قسمت های استراتژیک وان هستند عبور می دهد. هوا پوست را ماساژ داده و آب هم با فشار خارج شده و عضلات را تسکین می دهد.

وان جکوزی ایر-بث

این وان ها با سیستم مخصوص عبور آب و هوا هیدروتراپی می کنند. بنابراین در حین نشستن توی وان کاملا ریلکس می شوید.

وان جکوزی هیتر

در حالی که بیشتر وان جکوزی ها آب گرم و سرد را عبور می دهند این نوع جکوزی با عبور آب داغ و هوای داغ برای ریلکس کردن ماهیچه ها عالی است.

وان جکوزی بخار

این وان جکوزی به وان جکوزی جت دار شباهت دارد اما بخار هم ایجاد می کند و گرما و رطوبت بیشتر می شود. این بخار برای پاکسازی بدن و صورت عالی است.

وان جکوزی ساده

اگر در حمام فضای کوچکی دارید اما می خواهید حمام تان را لوکس کنید می توانید وان جکوزی را اضافه کنید. این وان از وان معمولی بزرگ تر بوده و معمولا به شکل بیضی یا گوشه دار است. این وان ها شبیه وان معمولی بوده اما ویژگی هایی مثل جت آب و هوا دارند. می توانید سردوش هم به آن اضافه کنید.

وان‌ جکوزی متحرک

این وان ها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در محیط داخل و خارج قرار بگیرند و قابل جابجایی باشند. وان های جکوزی در شکل های مستطیل، بیضی، دایره ای یا مربع موجود است. حتی برخی از آنها هم سطح با زمین هستند.

چنانچه قصد خرید وان جکوزی دارید، شناخت انواع جکوزی ها باعث می شود انتخاب بهتری داشته باشید، در واقع بایستی بدانید که جکوزی‌ها بر اساس اندازه و گنجایش طبقه بندی می شوند، این دسته شامل وان جکوزی دو نفره و چند نفره هستند.

تعمیرات-وان-جکوزی

تعمیر وان جکوزی

تعمیرات وان جکوزی

در کنار لوکس بودن و فواید درمانی که وان جکوزی دارد احتمال بروز مشکلاتی برای آنها وجود دارد. با اطلاع از مشکلاتی که احتمال دارد برای وان جکوزی شما پیش بیاید می‌توانید سریع‌تر آن را پیدا کرده و در جهت رفع آن اقدام نمایید.

البته تعمیرات وان جکوزی امروزه برای صاحبان آن،  تبدیل به یک چالش بزرگ شده است، چون فضایی که وان جکوزیدر آن نصب میشود معمولا محدود بوده و  همین امر باعث شده که تعمیر کردن قطعات وان جکوزی سخت شود.

 

پیشنهاد لادر در خرید وان جکوزی به مشتریان عزیز:

بهتره از وان جکوزی‌های که قابلیت جابجایی دارند و براحتی میتوان آنها را از جایی که هستند، خارج کرد، استفاده کنید.  در واقع شما با این تصمیم خود می‌توانید قطعات وان جکوزی خود را  تعمیر یا تعویض کنید،و البته آن را بصورت دوره‌ای چک کنید.

بیشتر افراد برای این خدمات نمی‌دانند که به کجا مراجعه کنند یا به چه کسی اطمینان نمایند و در این مورد دچار سردرگرمی می‌شوند. ساخت و تعمیرات تخصصی جکوزی یکی از خدمات ما در مجموعه لادر  می‌باشد که توسط پرسنلی حرفه‌ای و متخصص که سالها تجربه فعالیت در زمینه سرویس انواع جکوزی خانگی، وان جکوزی و… و همچنین مهارت فنی و کافی در این زمینه دارند، ارائه می‌شود.

 

لوگوی لادر جکوزی

لادر جکوزی

سخن پایانی :

لازم  است که بدانید: تعمیر این کالا باید توسط متخصصین و کارشناسان تولید وان جکوزی انجام شود، پس دقت بفرمایید که حتما در هنگام خرید، وان جکوزی خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر بگیرید. هدف نهایی کارشناسان لادر جکوزی جلب رضایت مشتریان و ایجاد حس اطمینان و اعتماد دو طرفه است.شرکت لادر جکوزی افتخار دارد تمامی محصولات خود را با ده سال گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود تقدیم کند.

برای تماس با کارشناسان فروش لادر جکوزی شما می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های زیر، یا وبسایت و پیج اینستاگرام لادر مشاوره تخصصی رایگان بگیرید.

شماره تماس کارخانه: 02165429700

شماره تماس کارشناسان فروش لادر: 09108108121

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
سایدبار
خانه
فروشگاه
علاقه مندی ها